Vedenkeitin? Onko hyvä lahja?

Lisätty: 16.06.2009 - 12:22

Minulla ollut vedenkeitin jo varmaan kohta 20 vuotta käyttämättä. Lahjaksi saatu ja kerran kokeiltu. En todellakaan tee sillä yhtään mitään.
_Neverheard_ saisi siitä ilmaiseksi hyvän keittimen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.06.2009 - 10:31

Itse kyllä ottaisin vaikka heti, entinen on mäsä ja teetä kun aika paljon kittaan niin olisihan tuo kätevä, hellalla vettä keittäessä kun menee kauemmin kuin vedenkeittimellä.

Kysyjän kommentti

Minulla olisi liki käyttämätön, jonka saisit vaikka heti, mutta välimatkaa taitaa olla liikaa?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.06.2009 - 01:59

Jos sellaista on nimenomaan pyydetty, ei muuten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.06.2009 - 02:38

No eipä juuri, paitsi yksi kavereistani on aivan mieletön teehullu ja hänellä ei ollut vedenkeitintä, ostin lahjaksi niin kyllä ilahtui suuresti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 07:04

itse sain sellaisen lahjaksi joskus satavuotta sitten ja meinasin että siinäpäs taas oikea turhake köökkiin, mutta nykyisin en tulis toimeen ilman vedenkeitintä on se niin näppärä, ruuanlaitossakin ja tulee hetkessä, kun tarviin kuumaa vettä , mihin milloinkin..joten sanon ,et on todella hyvä lahja ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 07:10

Itse olen joutunut ostamaan ei kukaan ole sitä lahjaksi tuonut.
Tarpeellinen apulainen sekin keittiössä.
Riippuu minkälaiseksi lahjaksi sen ostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 08:20

Jos lahjansaajalla ei sellaista vielä ole tai jos entinen kovin huono, niin mikä ettei. Tietysti on hyvä ensin miettiä, juoko lahjansaaja teetä tai kaakaota eli onko sille varmasti tarvetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.06.2009 - 09:36

Kuka tarvitsee niin on. Onhan se näppärä silloin jos usein päivässä pitää saada nopeasti ja edullisestikin kuumaa vettä. Teeihmisenä minä käytän sitä päivittäin. Perunat jos pitää saada nopeasti kiehumaan, niin sillä välin kun perunoita pesee, niin vesi kuumenee kiehuvaksi.
Minä kyllä miettisin onko käyttäjällä todellakin tarvetta sille, ennenkuin ostan lahjaksi suht'koht' hinnakasta tuotetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 09:37

riippuu kenelle.. hyvä esim jollekin nuorelle joka muuttaa omaan kämppään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 10:35

On tarpeellinen laite. K.äytän joka päivä, kun juon teetä. Osta kaunis, niissä on valinnanvaraa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 10:49

Käytännöllinen,energiaystävällinen ja edullinen,valinnanvaraa ulkonäössäkin on.Kappas vaan,mullakin edessä ns.tuparilahjaksi vedenkeitin.Yks ystävä on saanut työhuoneen taiteiluunsa ja haikuili vedenkeitintä sinne.Kotonansa myös tarvista(mun mielestä)koska keittää kattilassa hellalla kaiken kahviveden.Eilen katselinkin tarjontaa,mutta edullisempia varmasti löytyy ns.marketeista tai "Kallelta".Hinnat expert jtkin kaupassa ~29-69 egulia.Vinkkaa mulle jos löydät siistejä(edullisia).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.06.2009 - 11:08

Jos itse saisin vedenkeittimen, ajattelisin sitä turhuutena. Mutta jos oppii käyttämään sitä muussakin kun vain teen juonnin yhteydessä, niin sitten on hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 11:15

kyllä vedenkeitin on hyvä lahja, sillä saa keitettyä nopeasti vettä. muuhunkin tarkoitukseen kuin teen keittoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 11:25

jos huomenlahjaksi ajattelit, niin kehottaisin miettimään vielä kerran ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 10:11

Käytän päivittäin, lapsen puuroon saa veden juuri sopivan lämpöisenä ja nopeasti, keittimessäni on digitaalinen vedenlämmön näyttö ja se on erittäin hyvä.
Tässä asiassa minuutinkin ajan säästö voi ehkäistä kymmenen minuutin karjumisen...