onko tietoa ialyssos city hotellista?

Avainsanat: rodos kreikka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 16.06.2009 - 01:01

Laitan tähän Suomi24:lta löytämäni keskustelun, kun kukaan muu ei ole vastannut.
Itse en ole siellä ollut.

Ialyssos City Hotel
Kirjoittanut: siellä ollut / 1.7.08 / klo 13:28
Suosittelen tätä hotellia. Tässä hotellissa oli erittäin ystävällinen omistajaperhe. Tekivät kaikkensa, jotta vieraat viihtyvät. Siistit huoneet. Liikenteen äänet kuuluvat erittäin hyvin huoneisiin, joten korvatulpat yöksi korviin, jos haluaa kunnolla nukkua. Sijaitsee päätien (Rodos City-lentokenttä) varrella ja kahden vilkkaan poikkikadun välissä, kadun toisella puolella poliisiasema ja toisen kadun puolella taksiasema.
Hotellilta suoraan katu rannalle n. 1 km, jonka varrella mukavia ruokapaikkoja, kuten Manhattan ja hyvä kiinalaisravintola Golden Dragon. Minimarketteja myös samalla kadulla. Kadun päässä rannalla on toinen Tjären käyttämä hotelli Sunshine Vacation Club, jossa oli Ialyssos Citynkin hotellitapaamiset Tjären oppaan kanssa. Bussipysäkki Rodoksen kaupunkiin sijaitsee hotellilta n. 100-200m Rodoksen kaupunkiin päin. Kaupungista tullessa bussipysäkki n. 200m hotellilta lentokentän suuntaan. Bussilippu 2 eur/hlö/suunta (Ialyssos-Rodos City). Kaupungista Ialyssokseen tullessa bussikuskit hihkaisevat mikrofoniin seuraavan pysäkin hotellien nimiä ja Ialyssoksen pysäkin kohdalla sanovat yleensä vain Ialyssos.
Ialyssoksen ranta mukavan tuulinen, aallot ei kovin suuria, hyvä uida. Rannalla (Sunshine Vacation Clubin vieressä) pikkukiviä, mutta vesirajasta muutama metri veteen niin meren pohja hiekkaa. Ilman uimatossujakin pääsee veteen suuremmitta ongelmitta. Rannalla kulkee mm. donitsin ja nescafen myyjä, 3.5 eurolla saa päiväkahvin donitsin kera rantapatjalle. Rantapatjojen(2 kpl) + varjon vuokra yhteensä 7 eur.
Huom! Rodoksen kaupungissa Nea Agoran kohdalla meren puolella ravintola "Nireas" ylihintainen ja siellä huono palvelu. Kaksi palloa jäätelöä 6 euroa. Ottivat siitä saman hinnan kuin jäätelöannoksista, joissa olisi luonnollisesti ollut enemmän syömistä. Lisäksi sisäänheittäjät melko agressiivisia tässä paikassa. En suosittele Nireasta.
Vastaa tähän viestiin Kerro kaverille tästä viestistäIlmoita asiattomasta viestistä
oltiin
Kirjoittanut: keväällä tässä / 10.7.08 / klo 23:12
hotellissa. Uskomaton henkilökunta. Kaikki melkein juoksivat jos pieninkin ongelma. Suuria ei ollutkaan. Ainoa pitkä miinus oli liikenteen kova melu yöllä. Tuntui että jotkut prätkäilijät kävivät tahallaan pitämässä meteliä yöllä.

Vastaa tähän viestiin Kerro kaverille tästä viestistäIlmoita asiattomasta viestistä
Ialyssos City rulaa
Kirjoittanut: Nimetön / 16.7.08 / klo 12:37
Kyseinen hotelli oli todella mukava ja Ialyssoksen alue miellytti. Hotellista ylöspäin on muuten Spar supermarket n. 750 m. Siellä hinnat olivat hyvin esillä joten tietää mitä ostaa:) 0,5 ltr olut 0,70 €. Meitä ei hotellin ulkopuolinen melu haitannut muuten yhtään. Johtuneeko siitä, että asuu muutenkin kaupungin keskustassa:D

Vastaa tähän viestiin Kerro kaverille tästä viestistäIlmoita asiattomasta viestistä
Hyvä hotelli
Kirjoittanut: ja hyvät palvelut lähistöllä / 16.7.08 / klo 17:09
Hotelli on todellakin mukava. Yksinkertainen sisustus, kuten esitteessä luvattiin, mutta siisti ja hyvä palvelu. Jos lähdettäisiin uudestaan Rodokselle, niin mielummin mentäisiin uudestaan tuonne kuin esim. Ixian hotellikomplekseihin.

Spar-markettiin oli matkaa hieman alle 500m (taksiasemanpuoleista tietä, ihan suora reitti, katsottiin etäisyys gps:llä). Toinen suurempi ruokakauppa oli "champion" hieman yli 500m poliisiasemalta lentokentälle päin pääkadun varressa. Muitakin paikallisille suunnattuja liikkeitä on tuosta hotellilta sisämaahan päin, rantaanpäin taas on turisteille suunnattuja putiikkeja. Hinnat ja tarjonta sen mukaan...

Useampaan kertaan käytiin syömässä "Cactus"-ravintolassa, joka on hotellilta suoraan rantaan päin n. puolessa välissä. Mukava paikka myös lapsille

Lähteet:
suomi24