Onko ihan mahdotonta saada äkkilähtö Barcelonaan? Syksyllä olis kiva piipahtaa siellä! Tahtoisin matkakokemuksia muutenkin kuulla!

Avainsanat: barcelona espanja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.06.2008 - 20:32

Luulen, että onnistuu, mutta vielä varmempaa olisi varmasti varata lennot esim. joltain halpalentoyhtiöltä. Tulisi varmasti vähintään yhtä edulliseksi kuin äkkilähtökin. Ja majoitusvaihtoehtoja puolestaan löytyy esimerkiksi täältä:

www.barcelona.com/
www.bcn.es/turisme/english/t...elcome.htm

Lisätty: 09.06.2008 - 20:34

ja vielä niitä matkakokemuksia: Barcelona on aivan ihana kaupunki, josta löytyy paljon upeita ja mielenkiintoisia nähtävyyksiä. Myös kaupunkielämä itsessään on nähtävyys, ja päiviä voisi kuluttaa ihan vaan yksinkertaisesti hengailemalla kävelykatu Ramblalla elämänmenoa ihmetellen. Kulkuyhteydet ovat hyvät, esim. lähistön kauniisiin pikkukaupunkeihin ja upeille hiekkarannoille kulkee siisti ja uusi paikallisjuna tiiviillä aikataululla. Suosittelen lämpimästi, upeaa reissua!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.06.2008 - 21:34

Kyllä löytyy lentoja. Barcelona kun on myös nk. business -lentokohde ja Katalonian pääkaupunki. Mutta varo taskuvarkaita. Se on eräänlainen ammatti joillekin sielläpäin.
Ravintolat ovat iki-ihania ja mm. suklaajälkiruoat tärisyttäviä -puhumattakaan Crema Katalanista, joka kyllä päihittää Creme Bruléen mennen tullen :)

*****Suosittelen lämpimästi Gaudin kodoksi rakentamaa kerrostalon kokoista taloa 8)
La Pedrera eli Casa Mila, Mila -perheelle rakennettu talo, joka on aivan uskomaton elämys. Sen katolla järjestetään sunnuntaibrunssikonsertteja. Siitä ei elämä paljoa parane! Valokuvia La Pedrerasta eli Casa Milasta
Tässä yksi hwww.spanishholidaycottages.c...n.shtmlyvä Barcelona -sivusto

Jellona

Lisätty: 09.06.2008 - 21:38

tässä vielä kuvia Casa Milasta:
www.lodgephoto.com/galleries...-casamila/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.12.2008 - 21:59

Aion itsekin sinne lähteä,kunhan vuonna 2016 olen täysikäinen :) Olen etsinyt tietoa tästä kaupunkista ja vaikuttaa upealta :D haluan nähd varsinkin ne ihmispatsaat.