Oletko harrastanut kuorolaulua,koskaan,oikeesti?

Avainsanat: kuorolaulu harrastus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 23:32

Nytpä kysyit mieleisen kysymyksen ! Kuorolaulu on koko elämäni ollut harrastukseni no 1. Vielä viime kesänäkin lauloin Klemetti-Opiston Kamarikuorossa Oriveden Opistossa Heikki Liimolan johdolla. Osa elämästäni on ollut kuoroelämää, se on ollut hauskaa, kehittävää, opettavaista ja kaikkea muutakin mukavaa. En olisi tämä oma itseni, ellen olisi saanut kehittyä myös ihmisenä kaikissa niissä kuoroissa, missä olen ollut.

Kysyjän kommentti

Wau!Kokeilinm paikallisen srkn kirkkokuorossa,mutta mun duuni esti harjoitukset samoin kävi kuorokoulun,olin liikaa duunimatkoilla,mutta tykkäsin kovasti.OLin sopraano,kanttori säesti pianolla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 21:34

Kyllä, nyt neljä vuotta olen laulanut nuorisokuorossa ja sitä ennen melkein koko ala-asteiän olin seurakunnan lapsikuorossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 21:34

ei taida tässä maassa olla sellaista kuoroa joka minut olisi joukkonsa hyväksynyt ...

- jo kansakoulussa masennettu -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 21:37

kyllä olen muutamia vuosia noh taitaa olla liki kymensiä jo....sitten ja kuoro oli sekakuoro ...esiintymässä kävimme siellä sun täällä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 21:46

En muualla kuin koulussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 21:46

En kuorolaulua enkä karaokea,kun ei ole laulajan lahjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.06.2009 - 22:01

Jos ei koulun kuorolaulua kaikissa juhlissa oteta huomioon niin en muuten. Sairastin viimeisenä kouluvuotenani jonkun ihmeellisen kurkkutaudin jonka vuoksi ääneni käheni tuntuvasti eikä lauluäänestäni ollut sen jälkeen mitään jäljellä. Karaokea on silloin tällöin pienessä sievässä tullut laulettua vaihtelevalla menestyksellä. Miniälläni on laitteet mutta kun kuuntelen hänen lauluaan, niin en kertakaikkiaan kehtaa.
Ja pitäähän sitä yleisöäänkin kuunnella kun aplodien sijasta kuuluu pyyntö: heitä vaikka pienillä kivillä mutta älä laula!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.06.2009 - 22:14

Joskus kauan kauan kauan aikaa sitten, ja hyvin vähän aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 22:29

Eipä muuta kuin kylppärisooloo itelläin, mut suvussa serkkui kyl tuol tampesterin puoles kuorolaulajina, oikein 'telviisiossakii' näkynynnä........mihin lienee tää omppu sit pudonnu puusta? :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 22:36

Koulussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 22:58

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 23:59

en, en osaa yhtään laulaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 01:34

kukaan ei kestä......kaikkea

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 04:24

En laulua, mutta soittoa.