Keräiletkö jotain? Jos keräilet niin mitä?

Itse en varsinaisesti keräile mitään,mutta jostain syystä minulle on siunaantunut vuosien myötä iso kokoelma eri ikäisiä, kauniita peltisiä rasioita ja purkkeja. Myös sisustuskirjoja on tullut osteltua niin koti- kuin ulkomailtakin, sekä uusia että oikein vanhoja.

Avainsanat: keräily peltipurkit kirjat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 20:10

rahaa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 20:08

Rahaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 20:15

Minä keräilen enkeleitä, niitä minulla on nyt noin 150 kpl.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 20:17

Vanhoja käsitöitä, niitä on kertynyt museoksi saakka. Haluaisin perustaa museon, muuta se museotalo on vielä pahasti keskeneräinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 20:25

En kerää varsinaisesti mitään, mutta kirjoja on kertynyt satamäärin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 20:30

erimaista ostelen kultakoruja,lahinna keraan erillaisia koruleimoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.06.2009 - 20:39

Delfiinejä. Leikkuulaudasta kyöpyhuoneen kaakeleiden välille mahtuu muutama.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 20:56

mitään en keräile, jostain syystä kuulakärki- ja tussikynät näyttävät kerääntyvän meille ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 21:00

En varsinaisesti, mutta TM-lehtiä on kertynyt jokunen vuosikerta, ettei kohta sekaan sovi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 21:27

Antiikkia. (kysymys on vastikään esitetty)
Kir jastoni on laaja mutta ei se ole keräilyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 21:48

noita arabian kippoloi on kertynyt jo rutkasti , jopa siinä määrin, että suljen silmäni , kun kirpparilla niitä nään...enkä ole ostanut = kovana mutta kipeää tekee, kun en saa uutta kotia kipoille antaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.06.2009 - 22:16

Rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 22:20

kaikenmaailman sinisiä lasiesineitä..se keräily on hetkeksi laantunut ja nyt kaikki puujutut on kivoja ja varsinkin itsetehdyt jutskat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 23:07

En mitään,pitäis harrastaa antikeräilyä,pitäis päästä näistäkin eroon,mutta en suostu olemaan alakuloinen ihminen ja elämässä(ni) on vielä paljon,paljon mielenkiintoista,filosofian tohtori,psykologi saa haist halivilovoon mun puolestani..
www.hs.fi/juttusarja/hyvinvo...5242505171

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 10:15

Arabiasta kelpaa rosmarin ja anemone sarjan kaikki kunhan vaan hinta on kohdallaan - ja ikävä kyllä usein ei ole. Myös vanhat Oiva Toikan Krouvi-tuopit poimin mukaan kirpputoreilta jos on hinnoiteltu järkevästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 04:26

Arabiaa ja suomalaista vanhaa lasia. Muumeja hyvä kokoelma.