Mitä osaat soittaa ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 19:23

suutani, puhelinta , ovikelloa , auton torvea , noh pien kevennys , en osaa kunnolla mitään instrumenttia vain joskus osannut laulaa, mutta tuokintaito jo alavireä....ja ruostees...

Kysyjän kommentti

Nii miekii =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 19:17

Harmonikkaa, kitaraa, pianoa, bassoa, ukulelea, huuliharppua, didgeridoota, rumpuja, nokkahuilua, munniharppua, savikukkoa, simpukkaa, suutani niin ja tietysti puhelinta.

Esimerkiksi näitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 19:20

Kitaraa, pianoa, puhelinta ja suutani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 19:22

Pianoa, vähän haitaria, aavistuksen viulua, muutaman soinnun kitaraa, nokkahuilua ja poskeani ! Kaikkea vähän sinne sun tänne, soittelen edelleen itsekseni ja joskus toisten iloksi. Jos jossain kodissa on piano, niin minun on pakko saada soittaa sitä edes vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 19:24

Suutani, puhelinta ja ovikelloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 19:34

en mitään kunnolla, mutta melkein jokaisesta vempeleestä saan pienen pätkän tunnistettavia säveliä aikaiseksi ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.06.2009 - 19:39

Suutani, en oikeastaan mitään muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 19:56

Suutani, ja pianosta tajuan ihan pikkiriikkisen ja yhden kappaleen (Bella's Lullaby) osaan soittaa kun kaveri opetti:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 20:25

suutani minäkin :p pianoa soitin, mut en oikeen osaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.06.2009 - 20:26

Kuuten muutama muukin, suutani ja ovikelloa. Puhelinta en osaa soittaa enkä mitään instrumenttejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 21:24

Nuorena likkana soitin viulua, vaan niin on jäänyt harrastus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 21:54

Minäkin kuulun näihin suun-soitaja porukkaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 01:47

Kampa ja heinäkin soi lapsena. En ole varma onnistuisko enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 02:36

Puhelinta, kun siinä on soittoääni valmiina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 10:16

Ihan vähän pienoa ja kitaraa,
viimeksi myös rumpuja.
Konserttimuusikoksi minusta ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 04:51

Pianoa, urkuja, kitaraa, puhelintani ja tietenkin suutani.