Mitä suosittelet lomalukemiseksi?

Kertokaas hyviä vinkkejä, mitä kannattaisi lukea ja miksi. Saa olla romaaneja ja tietokirjoja.

Avainsanat: suosikkikirjasi lukeminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 13:19

tietokirjaosastolta esimerkiksi:

Alan Weisman : Maailma ilman meitä
www.atenakustannus.fi/index....rja_id=213

toinen sellainen silmiä avaava on:

Abu-Hanna, Umayya : Nurinkurin
www.loistopokkarit.com/index...s=0&q=

Kysyjän kommentti

Nurinkurin-kirjan hain jo viime viikolla vinkkisi perusteella kirjastosta, en ole vain vielä ennättänyt sitä lukemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 13:40

jotain ihan hömpää, missä ei tarvita aivoja, eikä ole mitään suurta juonta edes, ihan kevyttä vain, no hauskaa tietenkin sen pitää olla...kun on lomalla pitää ottaa rennosti.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 13:46

Itse lukisin Kaari Utrion romaaneita. Ovat mielenkiintoisia. Saa samalla pienen historiapläjäyksenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 14:07

Danielle Steel. en lue mitään muuta. aivan mahtavia kirjoja!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 14:14

Omat kirja Suosikkini ovat kaikki Katri Mannisen ja Tuija lehtisen kirjat. Heidän kirjasarjoistaan suosittelisin Salatut Elämät kirjasarjat (Katri Manninen) ja joku seikkailu kirja (en muista nimeä mutta on tuija Lehtisen kirja).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 14:51

Sophie Kinsellan Himoshoppaaja-sarja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 15:23

Mulla on dekkari-kausi,Stieg Larssonia ja Åke Edwardssonia menee pokkaritolkulla;toisaalta just passelia matkalukemista.Odotuslistalla Åsne Seierstad: Groznyin enkelit,sama kirjoittaja kuin Kabulin kirjakauppiaalla,sitä suosittelen,varsinkin naisille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 15:30

Mustesydän, en muista kirjailijaa, kun kirja on maalla. Jatkuu kirjalla Musteloitsu. Tavattoman elävää ja todentuntuista fiktiota, satu kaikille kirjojen ystäville, siitä, miten voi itsekin lähteä kirjojen seikkailuihin mukaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.06.2009 - 15:40

Juoppohullun päiväkirjat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.06.2009 - 16:41

Minä suosin Valittuja Paloja. Otan ulkomaille mukaani, ja kotonakin aurinkoa ottaessani luen. Ovat sopivan kevyitä kuljettaa ja pitää kädessä ja aiheet ovat vaihtelevia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 20:56

Arvotonta hömppää en suosita kenellekään. Anne B. Ragden kirjat ovat oivallisat lukemista, esim. Berliininpoppelit. Os tin hänen uusimman pokkarina, Vila på gröna ängar.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 04:29

Pokkareita, helppo kuljettaa mukana sekä hinnaltaan edullisia. Tarvittaessa voi jättää paikan päälle.