Minkä luulet olleen Turun sieppaajan motiivin ? Arvuutellaan nyt, kyllä se pian meille kerrotaan

Lisätty: 15.06.2009 - 12:24

Siis tarkoitin, mihin sitä rahaa niin hirveästi tarvittiin, mitä oli tapahtunut ennen sitä ?

Avainsanat: sieppaus turussa panttivanki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 22:18

Syynä se mielestäni, et päässä sano 'klik', eli tilttas, muuten ei voi selittää tätä asiaa.... tutkitaan, sano lääkäri......

Kysyjän kommentti

Kyllä jotain on mennyt todella pahasti päässä sekaisin, kun aivan hyvin toimeentulevan ihmisen pitää kidnapata ihmisiä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 12:16

oiskohan rahalla mitään tekemistä asian kanssa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 12:23

rahaa hekin epäilee, mutta ihmettelen miten on huonot tulot yritystuomareilla , jos pitää jotain noin tyhmää tehdä ..ja vieläpä tuomarinkin pitäis tietää, et rosmon jalanjäljet ovat todella lyhyet... jotain super outoa tässä jutussa on, no kohta tuokin selviää ja pian saadaan lukea siitä jopa kirjakin, kun tuomari ryhtyy kirjailijaksi kakolassa siis turunvankilassa....(kakola on nyt nähtävyys eikä enään vankila...)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 12:34

No rahapa hyvinkin mutta olisi kyseisen herran jo etukäteen tajunneen, että eihän tuollainen homma Suomessa voi millään onnistua loppuun saakka. Nyt on vaan miespololla maine, ura ja vapaus mennyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 12:38

Jospa on äijäpaha niin velkaantunut, että ei keksinyt muuta konstia tienaamiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 12:39

Jos HSn kertoma henkilö on teon takana niin sosialisointi. Sitä ne kaikki yrittää sosialisoida rahat itselleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 12:45

Money talks,mutta ettei vaan olis tapahtunut Tukholman syndroomaa?Lehdet kertoo aikanaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 13:03

Raha on kaiken pahan alku, sanoi vanha kansa. Lienevät oikeassa myös tässä tapauksessa.
Rahaa taas voi tarvita moneenkin asiaan:
- velkojen maksuun
- mukavaan elämään toisessa maassa
- liiketoimintojen pyörittämiseen

löytyyhän noita syitä. Lehdet kertovat lähiaikoina omat versionsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 14:54

Raha varmasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.06.2009 - 15:41

Raha raha ja raha.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.06.2009 - 16:38

Joko se oli kosto jostakin, tai sitten hänellä vain niksahti päässä. Voihan takana olla vaikka suuret pelivelat tai mafian kiristys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 18:19

Kaveri haluaa kuuluisaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 20:31

Herra tietää, muttei kerro

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 11:08

Mielestäni liian vakava aihe maallikoiden pohdittavaksi. Tyypin päässä on piuhat menneet sekaisin.