Lähtisitkö koleutta ja sateita pakoon äkkilähdölle lämpimään,jos mahdollista?

Avainsanat: pako lämpimään äkkilähtö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 18:07

Välittömästi voisin lähteä, jos ois lomaa. Täytyy nyt vaan pakertaa kesä duunissa ja syyskuulla sitten...

Kysyjän kommentti

Sama täällä,katsotaan syssymmällä ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 12:19

olis mahdollista mutta en lähde ... en vaikka vähän painostetaankin

(sitten syyskuussa Italiaan)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 12:19

En lähtisi, mutta Hurghadaan varasin juuri liput, lokakuun lopulle. Siellä se kesä odottaa. Lähde mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 12:25

noh... vaikea kyssäri, aion matkustaa tallinnaan , mutta se ei ole kovin etelässä, joten matka kuin matka..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 12:35

Lähtisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 12:36

En lähtisi. Ottotyttöä ei voisi ottaa mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 12:47

Jos heti aivan pilkkahinnalla matkan saisi ja koiralle järjestyisi hoitopaikka, mikä ettei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 13:18

On tuota tullut tehtyä ja luultavasti teen niin jatkossakin.
Viime vuosi oli läpeensä kylmä, jos katsoo tekemiäni reissuja. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 13:45

En lähtisi. Suomen kesä on suomen kesä, satoi tai paistoi.
Lämpimään sit pakkasten ja pimeän aikaan hakemaan lämpö- ja valohoitoa.

Lisätty: 15.06.2009 - 18:20

Tallinassa tuli käytyä, mutta sitä ei lasketa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 14:07

joo, ellen lähtis huomenna Usaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 15:11

Joo, jos joku maksais koko höskän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.06.2009 - 15:42

Kyllä, ehdottomasti, kun olisi vaan rahaa edes äkkilähtöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 16:14

En lähtisi kesä-, heinä- enkä elokuussa. Parempi täällä vähän koleassa kuin helvetin helteessä esim. Välimerellä. Syyskuuta voisin jo ajatella, ja lokakuu on ihanteellinen kuukausi olla poissa täältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.06.2009 - 16:37

Välittömästi. On hellemekkokin ja sandaalit valmiina päällä jos kiirus tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 18:19

Kyllä nyt odottelen elokuun loppua ,jolloin Canarialle jälleen, ennen ei muualle kuin suomeen ja mahdollisesti ruotsinkin puolelle poikaa moikkaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 20:38

Ei ole nyt mahdollisuutta äkkilähtöön, seuraava reissu heinäkuun lopulla ja sitä seuraava elokuun eka viikolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 23:24

Saatan lähteä.