Onko joku eläinlaji, jonka et haluaisi pesivän pihapiirissäsi ?

Pihallamme hyppii rusakon poikasia. Ovat ne söpöjä. En uskaltanut repiä kaikkia rikkaruohojakaan, koska niiden takana on niillä lymypaikka. Fasaani huutelee pitkin päivää omituisia törähdyksiään. Rastaanpoikaset nyppivät piha-aidan ja rikkaruohojen välissä.

Avainsanat: pihapiirin eläimet rusakko fassani rastas

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 10:53

voisin kyl räjäyttää ton kallion allamme , jonnekkin huitsinnevadaan, mutta siinä samas menis kotikin, sen takia, kun nuo kyyt tuppaa liian lähelle meittii...tai no met ensin kyl heitin reviirin vallattiin, mut en siedä niitä lieroi....ihmettelen miksi niin syvästi inhoon noit kyit, kun ei ne ole viel kertaakaan hyökänneet päälleni, vaan aina menneet pakoon, mutta en mahda itselleni tuos asias mittää oon niin hölmö... ja pelokas..:(

Kysyjän kommentti

Käärmeitä en minäkään pihaani haluaisi. Onneksi niitä ei ole koskaan nähty näillä rannoilla. Mutta noista pistävistä keltiäismuurahaisista haluaisin kyllä eroon.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 10:48

No en mitään ahmaa tai naalia tai karhua. :o kaikennäköösiä päästäisiä tuntuu kyllä riittävän, kun maalla asutaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 10:50

Kyllä noita riittää kyystä lähtien, ilves taitaa olla isokoisin peto.
Tuo kettu käy höyhentämässä silloin tällöin linnun koirankopissa.
Nämä kaikki on kuvattu pihalta.
www.kuvaboxi.fi/julkinen/2bq...imals.html

Lisätty: 15.06.2009 - 11:26

On kiva kuunnella ja katsoa kun korppi pariskunta lähtee aamulla tienvarren putaanapitohommiin. Putsaavat yöllä liikenteen yhrit poskeensa ja poikasilleen.
Viskisiepot ei kuulu tänne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 10:56

Mitään petoeläimiä en omaan pihapiiriini tahtoisi. Enkä käärmeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 11:37

city-kani,
ollaan nyt puoli vuotta käyty neuvotteluja kanien kanssa kotipaikkaoikeudesta ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 11:39

City kanit voisin poksauttaa ja pistää grillille,ikävä kyllä,somia ovat kuin mitkä,mutta kukkapenkit on nyt kesälläkin kuopsutettu pilalle.Piste Iin päälle oli mun sipulien syöminen,ei ollut enää "tulppaanimerta"vaan muutama vihreä haiven, muistona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 11:53

Kyllä se niin on, että käärmeitä en haluaisi pihapiiriini. Kaikki muut menettelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 12:10

Käärmeitä en myöskään haluaisi pihallemme ja en taitaisi karhun kanssakaan toimeen tulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 13:34

Näin kesäaikaan en toivoisi etanoiden löytävän asuinpaikkaa pihapiirissä. Reikäiset, syödyt lehdet eivät ole ilo silmälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.06.2009 - 15:43

Ehkä käärmeet, tai etanat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.06.2009 - 16:34

Ei taida pesiä kukaan, mutta siiliystäväistä olen jo kaivannut ja sitä veikeetä oravaa joka juoksentelee aidalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 17:09

Ehdottomasti käärmeitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 19:48

Myyrät pesi viime talvena pihalla, ja kaivoivat tiensä kivijalan ali makuukammariinkin =) Lintulaudan alla noita juoksenteli talvella paljon.

Söivät pihaltakin sen verran kasveja että piti kaataa pari pensasta ja juhannusruusu..

Niitä voisi ehkä olla vähäsen vähemmän, mutta nythän tuo kanta ilmeisesti on harventunut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 20:26

Krokodiili.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 21:35

myyrää en haluais pihaan ja nuo" miljuunat "muurahaiset saisivat hävitä!! äääk..niitä on ihan joka paikassa. muut ötökät ei oo haitaksi, täällä on pupuja, oravia, hirviperhekin on nähty..karhukin kävi tuossa ihan lähellä..ilveskin taitaa liikuskella..hiiriä vipeltää harva se päivä..ja paljon erilaisia lintuja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 01:54

Myyrät tulivat ensimmäisenä mieleen. Onneksi niitä ei ainakaan vielä ole meillä.