Puhelimessasi on monta yhteystietoa. Tiedätkö itsekään, keille kaikille nuo tiedot kuuluvat ?

Muistatko todella kuka Liisa se ja se on kysymyksessä ?

Avainsanat: kännykkä puhelimen muisti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 10:56

joskus pitää oikein miettiä, et kukakos tuonkin takana oikeesti on, mutta jos ei tule mieleen, niin saa lähteä ja nollaan pois, eikä häiritse yhtään sen jälkeen..

Kysyjän kommentti

Puhelin tuottaa joskus hankaluuksia, kun ei aina jaksa liittää nimen jälkeen riittävästi selvennyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.06.2009 - 10:46

Kyllä tiedän sillä aika-ajoin liiat lentää bittiavaruuteen.
Yhtään Lissua siellä ei pesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 10:51

Kyllä muistan jos olen nimen tallentanut, mutta en sitten jos olen laittanut sille jonkin lempinimen. Löytyy esim. Hampi L, Grr ja Etana, joita en nyt muista keitä ne oikeastaan on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 10:57

Omassa puhelimessa tiedän, työpuhelimen kanssa joutuu joskus hetken miettimään kun vaikka johonkin kauan sistten päättyneeseen projektiin liittyvän henkilön yhteystiedot ovat jääneet poistamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 11:10

Tiedän kenelle puhelimessani olevat yhteystiedot kuuluvat, jos en itse tietäisi, älypuhelimeni tietää ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 11:39

kyllä, kaikissa parissa sadassa on mukana täydelliset henkilö ja osoitetiedot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 11:42

Mun äly ei aina riitä muistamaan henkilöä numeron takana,joten poistoon eli paras liittä aina joku "koodi" esim.Liisa-kitkijäopiskelija ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 11:51

Kyllä muistan, koska ovat oikeilla nimillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 13:47

Tiedän. Parikuukautta sitten puhelimen vaihdon yhteydessä kävi kaikki läpi ja poistin turhia numeroita, sellaisia joita en tule koskaan enää tarvitsemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 14:09

no melkein kaikki tiedän

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.06.2009 - 15:43

Kyllä tiedän kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.06.2009 - 16:33

Kyllä minä nimiä muistan hyvinkin, en vain kenelle ne kuuluu. Toki muistan. Muutamia turhia - ei tuttavapiiriini kuuluvia voisi kyllä poistaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 20:26

Muista kaikki Liisat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 01:58

Pakko muistaa, yhteystietojen lisäksi lisään nimeen avainsanan jonka perusteella tiedän kuka on kukin. Nyt puhelimessa ei ole liikoja nimiä, joskus oli noin 270 kpl.