Mikä on parhain hedelmä sinusta mitä syöt?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.06.2009 - 21:44

Persikat.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.06.2009 - 21:43

Omena on paras, etenkin kotimainen suoraan puusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.06.2009 - 21:47

Harvoin syön hedelmi mutta sen kerran kun itselleni ostan. niin silloin se on kiiwi. Ulkomailla ollessani vesimeloni on herkkua. Taatusti tuoretta ja maussa sen huomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 21:50

Tuore puusta vastapoimittu viikuna.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 21:51

Kyllä on myönnettävä, että banaani on herkkuani, muuta syön niitä aina huonolla omallatunnolla, koska ne ovat niin kaloripitoisia. Juuri kuivatut, mutta mehukkaat taatelit ovat myös retkahduksen paikkoja, samoin viikunat. Verkkomeloni eli cantaloupemeloni kilpailee herkullisimpien sarjassa. Tietysti kotimainen omena Valkea Kuulas, kun se ensimmäisenä kypsyy. En osa sanoa mikä noista on paras, ehkä hedelmäsalaatti, jossa on kaikki edellämainitut ja sitten kermakastike kaakaolla maustettuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.06.2009 - 22:04

Persikka ja Nektariini. Yhtä hyviä molemmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 22:07

Kiivit, mandariinit, ai että on hyvää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 22:14

viinirypäleet kivettömät, mut nyt ei taas voi syödä, kun vatsa tulee kipeäksi, nektariinit ja persikat ovat hyviä, mutta banaania on aina hedelmävadilla joten niitä syön kyllä päivittäin lähes tulkoon..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 22:42

en osaa sanoa.. ehkä mandariini

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 22:48

Omena varmaanki : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 23:00

Mandariini. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.06.2009 - 23:17

Vesimelonit ja kiivit on parhaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 00:12

Näihin sorrun aina kun hyviä tuoreita on kohtuuhintaan tarjolla : aprikoosi, viikuna ja mango ...

Jokapäiväistä (hyvää) ovat omena ja banaani .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 00:27

- klementtini, banaani, mango, aprikoosi, ananas

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 00:45

Valkeakuulas ja huvitus omenoista.Hyviä on niin paljon että riittääkö nuo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 01:36

Syön juuri kuivattuja rypäleitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 02:42

Kaikki hedelmät on hyviä, riippuu fiiliksestä mitä millonkin tekee mieli. Syön kyllä paljon mandariineja, kun niissä on c-vitamiinia, jonka virkistävään voimaan tukeudun usein väsyneenä. Banaaneissa taas on hyvää se, että niistä saa paljon magnesiumia, jonka puutteesta tunnun kärsivän usein (suonenvetoja). Myös kiwit ja persikat on tosi hyviä, sekä rypäleet erityisesti juustojen ja viinin kanssa. Omenatkin maistuvat silloin tällöin, mutta niiden täytyy olla kotimaisia. Omenoista saa myös herkullista piirakkaa. Ainiin, ananaskin on tosi hyvää. Harvemmin vaan tulee syötyä tuoreena, kun tölkkiananasta syömällä pääsee vähemmällä vaivalla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 09:33

Heti alkuun tulee mieleen pari epähedelmää:
1. Mansikka, kun se on kypsä,kiinteä, oikean värinen ja puhdas.
2. Ananas, tuoreena ja raikkaana
3 Oikein hyvä, monipuolinen, raikkaista hedelmistä (ja epähedelmistä) tehty hedelmäsalaatti. Tällainen salaatti on melko yleinen kaukoidän hotellien aamiaispöydissä.Aina ei tiedä/tunne mitä kaikkia hedelmiä se salaatti sisältää, mutta yleensä tosi herkullisia. Mukava startti päivälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2009 - 10:55

Viinirypäleet, njam.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 12:08

Kypsät mangot,papaijat ja ananas kaukaisissa maissa ja paikalliset hedelmät;nimet ei edes tiedossa.Kotimaassa banaani aina paikallaan ja Maroc-mandariinit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 17:12

mangot,omenat,viinirypäleet,banaanit ja persikat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 20:05

niitä on niin monta. Appelsiini, Vesimeloni, Luumu, Persikka, Banaani, Viinirypäleet, Kiivi ja Sitruuna

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 21:51

mandariineja nykyään tulee pussi tolkulla ostettua ja syötyä ja ne onkin ollu niiiiiiiiin hyviä, ettei meinaa aina loppua tulla niiden syömisestä.