Oletteko nähneet 1 silmä tummanrukea,ja toinen silmä sininen.

Lisätty: 14.06.2009 - 17:38

Ihan oikeasti ihmisellä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.06.2009 - 18:03

Olen tavannut henkilön, jolla toinen silmä ruskea ja toinen vihreä.

Kysyjän kommentti

Sama täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.06.2009 - 17:32

Joo kyllä olen nähnyt Vesa-Matti Loirilla on toinen silmä sininen ja toinen ruskea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.06.2009 - 17:33

Tarkoititko eläimellä vai ihmisellä? Ihan kuin olisin kuullut jonkun kertoneen että kissalla olisi ollut eriväriset silmät, mutta itse en ole nähnyt moista ilmestystä.

Lisätty: 14.06.2009 - 17:36

Hei, palaan tuohon edelliseen silmien väri -vastaukseesi. Ainahan voi hankkia värilliset piilolinssit ilman vahvuuksia. Itse kerran ajattelin että haluan kanssa pirteämmän väriset silmät itselleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 17:44

en ole.. vois olla vähän pelottavaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 17:44

olen joskus nähnyt tuollaiset simmut ja myöskin kissalla olen kuulut, et on eriväriset silmät...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.06.2009 - 17:49

isällä on. Ei se toinen silmä kyllä ihan tummanruskee oo, vaa sellane vihreen ruskee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.06.2009 - 18:15

Tässä kotikulmillani oli koira, jolla oli toinen silmä ruskea ja toinen sininen. Oli tosi oudon näköinen. Mutta ihmisellä en ole nähnyt sellaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 18:33

aikoinaan tossa kulmilla pyöri yks kalja-Kalle, sillä yleensä oli toinen silmä mustana ja toinen punanen, lienee ummistanut molemmat kun ei ole aikoihin näkynyt ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 20:05

Minun tätivainajallani oli eriväriset silmät. Toinen oli ruskea ja toinen muistaakseni sininen. En koskaan pitänyt sitä kummallisen näköisenä. Äitini suku on kotoisin Savosta, Pulkkisia, Kettusia, Rootheja ja muita kuuluu hänen sukuunsa. Onko tuttuja ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.06.2009 - 20:07

Enpä ole tainnut koskaan moista nähdä, muistaakseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 21:07

olen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 23:02

Ihmisellä en ole nähnyt, mutta kissalla olen. Vaikka tämä koski vain ihmisiä. ^^'

Haluaisin nähdä kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 01:34

Kyllä olen ihmisellä vaan en tiedä mikä sen aiheuttaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 01:47

En.