Ilman kosteus 94% nyt. Ei ollut vähäisestä ukkosesta apua. Pitäisikö tulla kunnon rajuilma, että hiostava kosteus loppuisi?

Avainsanat: ilman kosteus ukkosesta apua

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.06.2009 - 11:35

juu-u kyllä on hiostavaa vaikka ei aurinkopaista tääläkään nyt vaan on tasaisen harmaata ja hämyistä...ei siis ole lainkaan sellaista fiilistä, jotta jussikin tuossa jo tulla jölköttää ihan kulmantakaa....

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.06.2009 - 02:32

Vaikka täälläkin on ollut ukkonen ja satanut vettä ilman on hiostavan kostea. Raju ukkonen raikastaisi ilmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 02:55

Jou. just äsken ukkonen möyrysi muttei tullut ihan päälle. Satoi aika hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.06.2009 - 09:04

Huomenta. Kosteata on. Puolelta öin sitten iski se ukkoskuuro meillekin ja istuimme hyvän tovin koirapojan kanssa ulkona. Syliin tuo meinasi pyrkiä mutta ei niin kamalan vauhko ollut kuin jos olisimme olleet sisällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 09:42

Aamuyöllä oli kova ukkoskuuro.

Nyt
ilmakosteus: 100 %
lämpötila +16 C.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 09:54

En ole huomannut ilman kosteutta. Ehkä se onkin terveellisempää kuin kuiva ilma. Enemmänkin vaivaa tämä pimeys. On kesä ja lamput pitää olla päällä, jotta näkee jotain edes tehdä sisällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 10:47

Tuorein säähavainto: 14.6.2009 10:30 Suomen aikaa
Lämpötila 12,3 °C; kosteus 88 %; kastepiste 10,4 °C; kaakkoistuulta 7 m/s; puuska 10 m/s;

kosteemman puoleisena jatkuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 16:26

Hieno juttu

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.06.2009 - 20:12

Inhottavaa tuo kosteus,ihan hermo mennee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 20:29

Ei toivota rajuilmaa, koitetaan kestää. Vaikka hiki virtaa tälläkin hetkellä.