Paljonko olisi kohtuullista maksaa ovesta? Sisäovista olisi kysymys, vanhaan taloon aivan tavallisia valkoisia.Standardikoko?

Lisätty: 14.06.2009 - 01:43

En etsi välttämättä uusia vaan kuitenkin suhtkoht hyvässä maalissa olevia.Saattaa tosin olla virhe etsiä tätä kautta.Huomasin juuri kömmähdykseni.Eihän tää oo mikään osto ja myyntipalsta.Mut ku mieles pyöri... sorry.

Avainsanat: koko hinta ovi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.06.2009 - 03:02

Ulko-ovet karmeineen uutena noin 200€
Vanhasta puolet pois.
Muut ovet halvempia.
Noin 20€ ylöspäin kunnosta riippuen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 14.06.2009 - 01:32

Taitavat olla myymälöissä aika lailla standardihinnat. Koko riippuu siitä vanhasta raamin mitoista. Jos joudut teettämään oven, niin kysy silloin hintaa eri ovifirmoilta. Teettäminen maksaa nimim. kokemusta on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.06.2009 - 01:41

Standardikoko on 9 x 21, ja uutena ovat myös vakiohintaisia. Kysy rakennusalan myymälöistä. Tosin monet myyvät remonttien yhteydessä tarpeettomaksi jääneitä ovia halvalla, jopa hyväkuntoisia. Esim. Puukeskus on paikka josta voit kysyä hintoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 01:43

Esimerkiksi täältä voit katsoa mallin ja hinnan:
www.ovikauppa.com/kauppa/?ma...mp;cPath=6
- laakaoven hinta näyttäs olevan 40 €

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 11:04

jos lähiseudulta löytyy purettavia taloja, kannattaa kysellä, kaverin 'mökille' saatiin ihan ilman kunhan käytiin itse purkamassa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 16:27

50 euroa