Onko teillä kaikilla parisuhteessa olevilla kaikki ok?

Jos voit vastata kyllä, niin ole onnellinen ja pidä siitä onnestasi kiinni.
Itselläni menee hieman huonosti, mutta toivon toisille kaikkea hyvää.

Lisätty: 14.06.2009 - 01:26

Kiitos kissanainen kauniista sanoista. Mutta, niin mutta. Haen tällä sitä, että jos jokin asia ei ole kohdillaan niin jos vain suinkin voi puhua, niin puhukaa ne asiat halki. Näin se onni kestää - ja jatkuu.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.06.2009 - 16:11

kaikki on hyvin kun ei yritä muuttaa toinen toistaan vaan antaa olla sellainen kun on ja sopeutuu puolin ja toisin, ja pitää olla myös ystäviä ja elämää kodin ulkopuolellakin, siis vastaus on, että kaikki hyvin toistaiseksi

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 14.06.2009 - 01:21

Voi Ida, olen pahoillani, kun näin on kohdallasi. Onko sinulla ketään kaveria, jonka kanssa voisit asiasta puhua. Tulisi ainakin itsellesi parempi olo, kun ei tarvitsisi koko taakkaa yksin kantaa. Toivottavasti se on vain väliaikaista. Monta kertaa asiat menevät jossain vaiheessa kuntoon. Itselläni ei ole enää noita ongelmia, mutta ymmärrän sinua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 01:24

Kaikki hyvin, jos on tyytyväinen siihen mitä on. Ainahan voisi toivoa asioiden olevan paremmin, mutta hyvä näinkin. Mitähän mahdat tarkoittaa tuolla ilmaisullasi ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 01:24

Meillä menee Laran kanssa hyvin yhteen, joskus jopa puoli kahteen. Pidän kiinni, ettei se karkaa vieraiden setien mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 02:23

Ei ne asiat puhumalla,näytä tulevan paremmiksi,vaikka 47v. yhdessäoloa. Alamäki on aika kova,toivottavasti ylämäkikin joskus edessä.En tiedä mistä ylämäki tulla tupsahtaa. Aika näyttää,ja toivottavasi haavat parantaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 03:14

Päällisin puolin kaikki näyttä hyvältä, mutta pinnan alla on pommi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 08:12

Meillä on kaikki hyvin, 35 vuotta on hionut pahimmat särmät meistä pois, ja on yhteiselossamme ollut hyviä ja huonoja aikoja, jos tasaista olisi niin kyllästyisimme siihenkin, ja nainen ja mies ajattelee asioista niin eritavalla että olen jo vuosia sitten jättänyt asioitten vatvomisen vähemmälle, ei jaksa enää kinata niin paljon, ja asiat ovat muuttuneet paljon tämän taipaleemme aikana , samoin kun itsekin, on hunnut silmien edestä jääneet matkan varrella pois. Mutta tuntuu että suhde on tullut tiiviimmäksi ja olemme mielellämme toistemme seurassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 08:50

Olen tyytyväinen tähän hetkeen. Voisi olla paremminkin, mutta voisi olla myös paljon huonomminkin. Se on varmaan se rakkaus mikä pitää elossa, vaikka laimeampaa onkin tunteiden palo. Yhdessä on oltu 8 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 09:49

Olen surullinen niiden puolesta joilla kaikki ei ole hyvin ja toivon, että asiat selkiytyvät. Itsellä ok ja meillä on ollutkin vain yksi asia joka hannaa aika ajoin...voi jopa erottaakin jos oikein hermostun, mutta koetan olla viisas ja antaa sen onnen avaimen toisen käteen ja katsoa kääntääkö hän sen oikeaan suuntaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 11:08

toimeen tullaan, ja kun on opittu laittamaan odotukset realistiselle tasolle (puolin ja toisin), niin ei sitä valittamistakaan liiemmälti ole, ikuista oppimista kuitenkin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 11:27

Meillä on mennyt todella hyvin viimeiset kaksikymmentä vuotta. Nyt ainoa huolenaihe on miehen sairaus. Ei tapa, mutta vaikeuttaa elämää. Esim. patokalastuksesta on täytynyt luopua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 11:47

toivon todella , et teillä joilla ei nyt juuri ole tuolla saralla ihan parhaalla tavalla, niin toivon, jotta ne asiat tulisivat kuntoon ja löydätte yhteisen sävelen, niin meiläkin on , kohta 30 v oltu yhdessä ja jo ajatellaankin melkein samallalailla ja itse olen kans rauhioittunut ja tempperamenttinikin on jäänyt vähemmälle , joten rauhallisesti päivä kerrallansa ja joka hetkestä nauttien kultani kanssa tässä taaperretaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 16:29

Aina

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 17:05

On ollut koko ajan ihan hyvin. Toivon sinullekkkin siitä huolimatta mikä sinulla on silti hyvää elämää. koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu elämässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2009 - 18:16

Nykyisessä parisuhteessani on kaikki todellakin OK. Edellinen suhde päättyi avioeroon ja näin jälkikäteen ajatellen se oli ainoa oikea vaihtoehto. Tsemppiä sinulle Ida.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.06.2009 - 20:13

Eipä oikeastaan, aika kehnosti menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 22:10

pitää olla tyytyväinen tähän mitä on, mutta sen voin sanoa, ettei se ole aina ruusuilla tanssimista.on ylä ja ala mäkiä ja niinhän se kuuluu suhteessa ollakin. ei varmasti ole kellään sellaista suhdetta, missä olisi AINA kaikki hyvin ja ei mitään erimielisyyksiä. onko se edes normaalia, pitää sitä välillä hieman puhdistaa ilmaa ja nahistella:)