Oletko koskaan ollut liikenneonnettomuudessa ?

Itse en ole, mutta avomieheni oli n. 5 vuotta sitten. Ryssärekka tuli päälle!!
Auto meni luastuskuntoon ja mies reiluksi viikoksi sairaalaan. Katkesi useita kylkiluita ja perna repesi. Perna jouduttiin poistamaan ja siitä ja loppuelämäsi kipuja, hermoja vaurioitui samalla. Sairaalan henkilökunta oli sitä mieltä, että hänellä oli suojelusenkeli matkasa, kun selvisi hengissä rytäkästä eikä käynyt sen pahemmin.
Kuka kolariauton näki, arveli ettei siitä ole hengissä selvinnyt.

Tapahtumahetkellä olin n 150km päässä paikasta ja koin aivan uskomattoman kovia, selittämättömiä vatsakipuja. Jälkeenpäin tein itse päätelmän, että kehoni reagoi tapahtuneeseen.

Lisätty: 13.06.2009 - 11:39

Vähäviisaalle kiitos =)
Olin paripäivää pois linjoilta enkä vielä "jaksanut" sen tarkemmin selailla sen ajan tapahtumia. Niinhän sieltä löytyi "miun kysymys " !
Palaampa pari päivää taaksepäin ja katselen mitä täällä on tapahtunut, ennenkuin kyselen mitään.
Palataan astialle myöhemmin =)

Avainsanat: onnettomuus ? kolari

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 13.06.2009 - 11:27

Vaikka tuolla tienpäällä olen paljon aikaani kuluttanutkin ja tuota viitostietä päivällä ja pimeällä usein ajellut Lahteen ja takaisin, niin kiitollinen täytyy olla ettei mitään ole tapahtunut.
Poikani oli kyllä minun autollani kolarissa ja autoni meni lunastukseen. Onneksi lastani ei sattunut pahemmin, eikä muitakaan osapuolia.

Lisätty: 13.06.2009 - 11:39

Luin uudestaan tuon juttusi ja täytyy sanoa, että sinulla ja miehelläsi on voimakas yhteys toisiinne. Sinä tunsit kovaa kipua muualla samalla hetkellä kun hän loukkaantui satuttaen vatsansa!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.06.2009 - 11:19

ajoin luikkaalla mukulakivitiellä päin rautatiesillan seinää, sain omantunnon tuskat, koska kyseessä oli isän laina auto ja minä saanut just kortin, eli kauan kauan sitten, no toisen kerran pakitin ladan kulmaan sillä seurauksella , et vilkunlasi särkyi ja mieheni sen korjasi , siis osti uuden vilkun ja laittoi paikalleen, eikä pappa ollut moksiskaan pienestä kolhusta, siitä jäi vaan sen verran muistiin merkintä, et katson kolmesti, kun alan pakittaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 11:25

linkistä löydät monta vastausta samaan kysymykseen mm. omani

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/15241

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 12:15

Puolenkymmentä kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 12:53

En

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.06.2009 - 13:21

En ole ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 13:33

En itse..ainakaan kovin vakavassa, mutta todistajana kyllä, liian usein.
Varmaankin pitäisi päivittää EA-taidot ajan taselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 14:15

Kysyin tätä muutama päivä sitten napsulaisilta. Vähäviisaalla on linkki kysymykseeni. Olen itse ollut n. 20 v. sitten kolarissa, jossa ajaessani kahdeksaakymppiä eteeni kääntyi auto. Ei kuulemma nähnyt minua. Autoni oli punainen. Kaveri harrasti kiihdytysajoa. Tein äkkijarrutuksen ja ainoastaan kulma osui toiseen autoon. Takapenkillä ilman turvavöitä olivat kolme pientä lastani. Heille ja minulle ei käynyt kuinkaan. Onneksi emme pudonneet alikäytävän syvänteeseen vaan heittelehdimme tiellä muutaman kerran. Se on minun ainoa kertani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 18:01

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 21:44

Ite en oo kolaria ajanu,mut kyydis oon ollu kolarin sattuessa.Istuin "pelkääjän" paikal.Selvisin sokilla ja lasinsiruilla kehossa.Kuljettaja oli kääntymässä parkkiin (vasemmalle) joten vauhti oli hiljane,katto et ketää ei tuu ja rupes kääntyy.Paria sekunttia myöhemmi edes oliki moottoripyöräilijä joka lenti katon kautta.Oli juuri kerenny kiihdyttää ylinopeuteen,mut sitä ei pystytty todistaa et oli ajanu ylinopeutta vaik sen jo järkiki sanoo et sil matkal ja nopeus rajotuksel se ei ois kerenny ilmestyä tyhjästä.No mie selvisin pelkil lasinsiruil kehos ja sokil.Autonkuljettajalle vaa sokki ja motoristiki pääs saman päivän jo lasareetista pois jonne mie menin tarkastuksee samal ambulanssil.Auto ja moottoripyörä lunastuksee.Kuiteki kammo moottoripyöriä kohtaa jäi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.06.2009 - 20:21

Kyllä, kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 22:37

en onneksi, ja toivottavasti ei koskaan tulisi eteenkään. yritän olla niin turvallinen kuin pystyn liikenteessä niin itselle kuin muillekin.