Iloisin tämän päivän tapahtuma?

Kategoria mikä vaan. Itseäni ilahdutti suunnattomasti, kun Madeiralta tuomani orkidean palaset ovat alkaneet kasvamaan. Samoin kolibrikukan siemenistä on noussut kaksi itua ja olin jo toivoni heittänyt niiden suhteen. Bougainvilleat vielä tököttävät ruukuissa kuivina rankoina, mutta jaksan odottaa ja uskoa, että ne lähtevät siitä kasvuun.

Lisätty: 12.06.2009 - 20:54

Paljon onnea kouluihin päässeille.

Avainsanat: hauska kesä juhla perhe

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 12.06.2009 - 17:34

PÄÄSIN JYVÄSKYLÄÄN OPISKELEMAAN! :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.06.2009 - 16:05

Kaveri tuli käymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.06.2009 - 16:05

Löysin kukkakaupasta nättiä kivikkokukkaa jonka nimeä en nyt muista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.06.2009 - 16:19

Ei jaksa mikään ilostuttaa, kun vettä tullut koko päivän, eikä kauppaankaan ole päässyt. Ja yksi kommentti täällä Napsussa loukkasi tunteitani, vaikkakaan kommentti ei ollut suoranaisesti minulle tarkoitettu. Mutta työttömät oli siinäkin yleistetty. Että se tämän päivän iloista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 16:31

Yhteishaun tulokset tulivat, minut valittiin lukioon.
Sinänsä oli kyllä todella ennalta-arvattavaa että pääsen, mutta oli se mukavaa silti :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 16:32

mettä retki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 16:40

Pääsin ilahduttamaan kahta vanhusta.
Vaihdoin petivaatteet ja imuroin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 17:35

söin jäätelöannoksen ravintolassa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 17:52

ystäväni oli kanssani, enkä pelännyt ukkosta, mutta eipäs se sitten tänne tullutkaan, joten sekin pelko oli ihan turhaa....oli kyllä mustat pilvet...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 18:31

Pyöräilin aurinkoisessä säässä eckeröstä torpiin täällä Ålandissa, matkaa tuli yhteensä noin 25km mutta se on jopolle ihan sopiva päivämatka... Pian tamakin juhla ja loma on ohi - valitettavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 18:54

laiskana ihmisen ajattelin, etten tänä hellepäivänä viitsi tehä ruokaa töitten jälkeen ja kävin hakemassa pizzaa paikallisesta kebabista ja siellä oli yksi ystävä jota en ollut tavannut pitkään aikaan.., asuu Ruotsissa nykyään, Olipa ilahduttavaa nähdä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 20:03

Eräs ystäväväni soitti,kyseli kuulumiset ja kertoi omansa ,oli mukava jutella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 20:36

Kesäsade

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 20:40

Onnea kaikille opinnoissaan eteenpäin päässeille !
Minun onnellisin tapahtuma oli, kun tyttäreni valmistui ammattikorkeakoulusta. Olin seuraamassa todistusten jakoa. Iloitsin hänen kanssaan urakan loppuunsaattamisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 20:40

Olin äsken koiran kanssa lenkillä. Kaksi nuorta miehenalkua tuli paikallisesta ravintolasta. Koira haukahti heille. Enenmän maistissa ollut tiedusteli koiran ikää. Sitten kysyi paljonko ikää minulla on. Siihen huikkasin, että liikaa on. Tähän tuo sitten tuumasi, että ihan kaunis olet. Mutta eikö sanontakin mene niin, että juovuksissa kaikki naiset näyttävät kauniilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 20:40

monen viikon jälkeen, isäni otti yhteyttä ja kertoi, miten hyvin on toipunut vakavasta aivoinfarktista. ja ihana olikin kuulla, että hyytymä aivoista on nyt poissa :)..toistaiseksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 21:22

Oi miten olen iloinen kaikkien opiskelemaan päässeiden puolesta. Onnea Teille kaikille, minne sitten jatkattekin !!
Minua ilahdutti tänään, kun pari tuttavaani otti minuun yhteyttä ja halusi tavata. Kumpikin eri suunnissa ja sattuivat vain samana päivänä minua lähestymään. Muutenkin ilahduttaa tämä kaunis paikka asua :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 22:15

eilen kadonnut kännykkä pärähti soimaan roskiksessa ja siis löytyi ..