Kuinka monen vuoden takaa on pisin ystävyyssuhteesi ? Puolisokin lasketaan mukaan, mikäli olette vielä yhdessä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.06.2009 - 14:25

Olen vieläkin hyvissä väleissä (ja melko säänöllisesti tekemisisä) Reetan kanssa, joka oli ensimmäinen ihastukseni.

Reetta oli meillä silloin tällöin lastenlikkana melko tarkkaan 60 vuotta sitten.

Kysyjän kommentti

Hyvin olet Reetaa kohdellut, kun vieläkin on ystäväsi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.06.2009 - 11:36

Kyllä se on hyvä ystävättäreni jonka kanssa tutustuimme ennen kouluikää..ja aikaa tästä on tähän päivään semmoiset 25 vuotta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.06.2009 - 11:38

Seitsemän vuotiaasta asti olen pitänyt yhteyttä erääseen henkilöön ja olemme tässä vuosien saatossa tavanneetkin muutaman kerran. Mutta paras ystäväni on kolmenkymmenen vuoden takaa solmittu ystävyyssuhde.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 11:39

Syntymästä saakka omat sisarukset, jos sukulaisia saa laskea mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 11:40

Vajaa satavuotta kun ei ihan ole sitä mittarissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 11:42

10 vuotta sitten tutustuin erääseen kaveriini ja vieläkin ystäviä olemme

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 11:59

Minulla on parhaimman ystävättäreni kanssa kestänyt kaveruus 48 vuotta, ja mieheni joka yleensä on minun ystäväni myös 35 vuotta on tämä yhdessä asuminen kestänyt , 30 vuotta minun kavereina olleita on paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.06.2009 - 11:59

Yli kolmenkymmenen vuoden takaa on vanhin. Olemme edelleen erittäin tärkeitä ihmisiä toisillemme. Ja siitä ylöspäin löytyy useampikin ystävyyssuhde jotka välimatkoista huolimatta ovat vielä voimassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 12:01

Vanhin elossaoleva ystäväni, jonka kanssa pidämme edelleen säännöllistä yhteyttä, on mies johon tutustuin uudenvuodenaattona 1967. Siitähän on jo 41 ja puoli vuotta. Hän on senjälkeen vaihtanut vaimoa kahdesti, aina vain mukavampaan.

Lisätty: 12.06.2009 - 12:04

Mieheeni tutustuin kesällä 1971 ja naimisiin menimme seuraavana vuonna. Tuossa hän nytkin istuu telkkua katsomassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 12:15

Tutustuin vanhimpaan ystävääni vuonna 1973 kun muutimme samaan rivitaloon. Vuodet ovat vieneet moniin kaupunkeihin, mutta olemme olleet aina yhteydessä. Hyvä ystävyys säilyy, vaikka välissä olisi satoja kilometrejä ja yhteydenottoja olisi vain muutama vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 14:23

Vanhin ystäväni vuodelta 1949,eli kuusisikymmentä olemme ollet ystäviä.
Eli lapsuuden kaveri,hikkalaatikko leikeistä lähtien.
Sitten no useampi ystävä vuosilta 1969-1973 tapaame kerran vuodessa.
Sitten vuosilta 1968-2002 viimeisestä työpaikasta meutä on 5 naista jotka pidämme yhteyttä myös kokoonnumme kerran vuodessa jokaisella vuoronperään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 15:54

Helsingin serkun kanssa olemme olleet ystäviä nyt 46 vuotta, siis lapsuudesta asti. 7- vuotiaina aloitimme kirjeenvaihdonkin keskenämme joka on nyt tällä hetkellä sähköistä tietenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 16:42

Vuosi -84 kun mie olin 4v. ja kaverini 3.v.. Siitä lähtien mei ollaan oltu parhaat kaverit toisillemme.. Välillä on ollut hiljasempaa, varsinkin yläaste aikoina.. Mutta silti mei pidetään yhteyttä ja ollaan aina ystäviä..

Lähteet:
Lapsuusmuistot tähän päivään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.06.2009 - 17:47

9 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 18:19

mieheni kanssa kohta 30v ja ystäväni kanssa 40v.....hän on nainen ja oli silloin tyttönen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 18:50

paras ystäväni on sisreni ja hänen kanssaa ollaan pidetty yht koko ikämme:) toinen on puolisoni.. palttiarallaa 30 v, muiatkin on mutta ei näin pitkällisiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 20:51

kyllä se taitaa olla tuolta lapsuudesta asti..kun olin 8 vee.. naapurin tyttösii.. eli nyt 27 vuotta aikaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 21:10

kylla ensimmainen vaimoni on pitka aikaisin ystava jonka kanssa on tullut pidettya yhteytta,auttaa aina uusia vaimoja heidan alkutaipaleellaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 21:41

Minulla on kaksi serkkutyttöä, joiden kanssa olemme pitäneet yhteyttä koko elomme ajan. Nyt aikuisina yhä enemmän ja enemmän. Siis jo yli 50 vuotta. Sitten minulla on pari sellaisia n. 30 -vuoden suhdetta, jotka yhäkin elävät, siis olemme yhteydessä aina silloin tällöin ja olemme kiinnostuneita miten kukin voimme ja joskus aina tapaamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 04:00

Noin 20 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 17:41

Pisinaikainen kaveri löytyy 32 vuoden takaa. Joitakin vuosia meni ettei oltu yhteyksissä, mutta 5 vuotta sitten "löysimme" toisemme uudestaan ja nyt pidämme yhteyttä viikottain.
Muutama 20 vuoden suhde ja muutamia tuoreempia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.06.2009 - 20:29

Vähän vajaan 20 vuodern takaa.