Saako hevosjuotikasta ottaa lemmikiksi?

Nehän ei ole rauhoitettuja ja niitä kun on vedet pullollaan, eikä niistä edes ole hyötyä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.06.2009 - 20:14

Jos varmasti tiedät, millainen keinoympäristö on sen elintavalle luonnolinen ja sellaisen osaat rakentaa kotiisi, niin voinet ottaa yhden, mutta jos se ei jostain syystä mensty ja kuolee, niin älä ota toista.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.06.2009 - 18:10

Villieläimiä ei saa ottaa lemmikeiksi.
Tuskinpa sentään kukaan sinua tulee tuosta sakottamaan, etenkin, jos hoidat niitä hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 18:55

Ota vaan, ei kerrota kellekkään ;)
Mutta pidätki sitte niinku kukkaa kämmenellä, et kiduta niitä tai käytä mihinkään tieteellisiin kokeisiin, muuten tulen ja purasen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.06.2009 - 19:46

Tuskin sitä kukaan kieltää. Mutta onhan noita mukavimpiakin lemmikkieläimiä. Höh, minä en ainakaan ottaisi. Varo, ettei se tartu kiinni sinuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 20:13

Eiköhän se käy. En kuitenkaan osaa nähdä juotikkaita lemmikkeinä, ovat varmaankin tottuneet toisenlaiseen elämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 20:40

Luonnosta ei saa ottaa eläimiä lemmikiksi. Ei edes kastematoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 21:27

ei ole oikein sopiva lemmikkieläimeksi, olette niin kovasti eri 'aaltopituudella' .... toivottavasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 21:31

Etkös voisi harkita jotakin muuta lemmikkiä?
Sinulla liian suuret vaativat haaveet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 22:09

No hyi, en kyllä ottaisi vaikka saisikin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 01:51

Niinkuin edellä sanottiin luonnonvaraisia eläimiä ei saa ottaa hoidettavaksi. Mistä muuten ja miten hankkisit sille syötävää? Se nimittäin syö pieniä vesieläimiä eikä ime verta. Kesällä ehkä löytäisit sopivaa ravintoa, mutta entäpä talvella ja missä sitä pitäisit kotonasi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.06.2009 - 08:29

Periaatteessa ei saisi mutta tuskinpa ketään kiinnostaisi vaikka ottaisitkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 10:25

Ei saisi,mutta jos otat,pidä omana tietonasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 19:22

kannattaakos moisia ottaa, ota jotain kivempaa esim.koira tai kissa...