Taas se sääkysymys, mutta on kiva tietää mitä muualla on.Lappeenrannassa 13 lämmintä ja aurinko aika ylhäällä ja taivas taas upee

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.06.2009 - 12:40

Täällä varjossa +20,8 puolipilvistä, ei sadetta, siis pelaamaan tennistä mars......

Kysyjän kommentti

Urheilumieltä vaan. Toi sun juhannusjuttu oli nii hauska että lupaa kysymättä laitoin parhaille kavereille Juhannusterveisiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.06.2009 - 07:07

Pohjois-Savossa satanut yöllä. Se on suunnattoman ihanaa, että meidänkin pihan ylitse vihdoin ja viimein kulki vuotava pilvi. Aamu on kaunis, raikas ja voi mikä tuoksu sateen jälkeen, vau. Mittari näyttää +14 ja aurinko pilkahtelee ohuiden pilvien lomasta. Suattaa tulla pouta, mutta suattaa sattookin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 07:42

Turussa on nyt 11,3 astetta lämmintä , kova tuuli ja taivas ihan pilvessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 07:55

Täällä taivas pilvessä, lämpömittari osoittaa +11 astetta, sade näyttää roikkuvan ilmassa. Toivottavasti aurinko kuitenkin pääsee voitolle jotta voisimme nauttia aurinkoisesta kesäpäivästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 08:05

Keski-Uudellamaalla on pilvistä, mutta melkoisen lämmintä, oletan. Käväisin yöpaidassa pihalla, eikä tuntunut kylmältä, vaan kesältä. Tälle päivälle on tänne päin lupailtu sadetta. Pitäisi mennä Helsinkiin, eikä sade oikein tunnu kivalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 08:31

Keski-Suomessa aurinko jo innokkaana kurkkii pilvien lomasta ja lämmintä 14 astetta. Taitaa tulla hieno kesäpäivä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 08:31

+11 astetta oli Helsingissä, meren rannalla, aamulla. Pilvistä ja mielestäni aika koleaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 08:48

vuokatissa 15

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 09:11

lounas-suomes pilvistä , eikä siis aurinkokaan paista, mutta ei se haittaa. + 14 lämmintä, mutta kyllä se varmaankin kirkkastuu vielä, niin uskon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.06.2009 - 09:23

Sama kaupunki kuin Timpalla, mutta täysin pilvistä, ei pilkahtele aurinko. Mittari näytti parvekkeella +16

Lisätty: 11.06.2009 - 10:06

Nyt jo paistaa upeasti. Taisi olla sellainen paikallinen pilvi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.06.2009 - 09:44

Kuin myös meillä EteläSavossa ja lämpimämpää on luvassa siellä Helssinkin suunnalla kunhan sinne lähemmäksi hämettä ennätän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 10:42

Kalajoella nyt arviolta jotain ehkä +17, kun viimeksi tuossa kahtoin. Pilvistä vaan on, uhkaavan näköistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.06.2009 - 12:33

Täällä +22 ja aurinkoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 13:21

Täällä Jämsänkoskella on 19 astetta lämmintä.hyvä ei liian kuuma ainakaan ole. Aika paljon on tummia pilviä kuitenkin taivaalla. ei tiedä vaikka tulis ukkos ilma vielä tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 21:46

eipä ole ollut moittimista Helsinginkään säässä tänään, viläkin ihan kelvollinen:

Tuorein säähavainto: 11.6.2009 21:30 Suomen aikaa
Lämpötila 14,4 °C; kosteus 79 %; kastepiste 10,9 °C; kaakkoistuulta 2 m/s; puuska 3 m/s; paine 1012,0 hPa; tunnin sadekertymä 0,0 mm (21:00); pilvisyys: selkeää (0/8); näkyvyys yli 20 km.

www.fmi.fi/saa/paikalli.html...e=Helsinki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 23:06

Sama kaupunki ku Timpal ja Kissanaisel.Kahen aikoihi yöl kävin polttaas parvekkeel viimosen tupakan enne nukkumaa menoa ni kyl jo sillo huomas et lämmin päivä tulos.Ei ollu läheskää nii kylmä mitä muina ilmoina.Aamulla oliki mukava herätä ku aurinko paisto ja oli taas lämmin ilma...kyllä sitä jo kaivattiiki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 10:50

+18 ja sataa.