Missä nyt oikeesti on ilmaisia soitto äänejä puhelimeen ettei sinne tarttee edes rekisteröityä?

Avainsanat: ilmaisia soitto äänejä puhelimeen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.06.2009 - 22:01

Itselläni tietty biisi, jonka haluan aina pitää soittoäänenä, vaikka puhelin välillä vaihtuukin. Googletin sen ja päädyin Elisan sivustoille, jossa oli minihintaan tarjolla soittoääniä laidasta laitaan. Valitettavasti en osaa antaa linkkiä sivuille, koska edellisestä hakukerrasta jo muutama kuukausi aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 10.06.2009 - 21:42

Oletko katsonut noita joita lehdissä on. Maksat vain sen tekstiviestin hinnan,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.06.2009 - 22:06

Nää on taas näitä juttuja, joita en tajua. Onhan puhelimessa itsessään jo monenmoista soittoääntä. Pitääkö niitä vielä erikseen jostain hankkia. No tämä on tätä monien mahdollisuuksien aikaa. En osaa sanoa mistä niitä saa, kun minulle kelpaa ne puhelimessa valmiiksi olevat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 22:52

eikai niitä mistään ilmaiseksi saa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 23:02

Ilmaista lounasta, eikä soittoääntä, ei ole.
Jotain mainosjuttuatai jtn siihen aina liittyy. Jos et katso tarkkaan mitä tilaat, voit tulla tehneeksi sopimuksen joka ei enää olekaan ilmainen, eikä siitä tahdo päästä millään eroon.
Tunnen erään joka vaihtoi lopulta numeronsa ja koko liittymän, että pääsi riesasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 03:40

Saan puhelimeeni musaa läppärin kautta ja sieltä voin valita äänet soittoon ja herätykseen. Älä mene vipuun että maksat 5€/kk tms. mulla soittoääni se vanha perinteinen pirinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 09:57

ilmaista ei olekkaan, aina jossain sivun kulmassa on ihan pienen piennellä txt , jotta voit liityessäsi yhden soittarin ilmaiseksi saaadakkin,mutta lopuista maksat, jopa 10 e kk joten ole varovainen ilmaisten kanssa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.06.2009 - 20:58

Zedgestä (www.zedge.net) saa latailla ilmaiseksi, kunhan rekisteröityy. Mutta se on tosiaankin sen arvoista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 15:04

tuossahan noita vihjeitä tulikin, ole kuitenkin tarkkana lataillessasi, ettet mene johonkin rahastusvipuun, ovat markkinamiehet aika ovelia konsteja keksineet ...