Uutisten mukaan ihminen vastaa kysymyksiin 5-20 kertaa nopeammin seisoen kuin istuen. Teetkö sinä samoin? Seisotko nyt?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.06.2009 - 21:20

Piti ihan istahtaa, jotta vois vastata seisaallaan........., nooo, ei kun istualtaan vastailen, voips mahdollisesti tulla näin jkv järjellisempii vastauksii miult, ehkä:)

Kysyjän kommentti

oikeesti, istualtaan tietty....uutisessa oli vähän vedätyksen makua.....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.06.2009 - 13:44

En tee. en kyllä yritäkkään niin tehdä. ja en usko tähän. mä en nyt seiso.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 13:45

No ihan sentakia nousin seisomaan kun asiasta luin, mutta nyt on kirjoitusasento ergonomisesti väärä.
Siis laskeudun istuma-asentoon.

Mutta onkos siellä seisokki, tarkoitan siis seisoma-asento?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 13:52

Tuossa saattaa ollakin perää, nimittäin ääneen vastaamisen kannalta. Kyllä nää vastaukset paremmin istuen tulee kirjoitettua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 13:56

En,kun istun,ei kait niin kiire ole vastata ettei ehdi istua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 14:14

Istun ja ihmettelen. Kirjoittaminen menee hieman hankalaksi jos seisoo.
Töissä olessa saan seisoa aivan riittävästi, paitsi jos on toimisto vuoro.
En usko tuohon uutiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.06.2009 - 14:38

Minulla taitaisi tulla vastaukset hitaammin jos seisoisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.06.2009 - 14:55

Mitä arvelisit, tulee hieman viiveellä ja takapuoli alkaa jo hieman puutua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.06.2009 - 15:02

Seisoin pitkään, mutta kädet ei ylety näppäimistölle, joten piti käydä istumaan. Minulta sujuu vastaaminen istualtaan nopeammin. Naamat vastatusten puhuessa taitaa lopputulos olla ihan sama, istut tai seisot. En usko uutisen paikkansa pitävyyteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 16:07

istun ja siksi kai olenkin niin tyhmä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 16:09

en usko. makaan nyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 16:27

En usko, kirjoittaminen on ainakin istualtaan helpompaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.06.2009 - 18:28

Istualtaan tässä ollaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 19:58

Ei seisonut olin silloin arvuutuskeskuksessa vastaanotolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 20:05

Istun, varmaan ihan yhtä nopeasti vastaan, sanokoot tutkimukset mitä lystäävät :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 20:08

puoli makuuasennossa näitä vastauksia kirjoittelen, hyvin on kerinnyt näinkin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 20:51

Uskon kyllä, että vastattaessa suullisesti tulee vastaus seisten nopeammin. Kirjoittaminen vaatii hyvän asennon, ja sitä on seisten vaikea saada. Elimistö on lepotilassa ollessaan makuuasennossa, joten kaikki elintoiminnot ovat hitaampia. Aina makuulla ollessani en vastaa ollenkaan, kuten nukkuessani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 21:21

Tokkopa se kropan asennosta on kiinni kuinka älli leikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 01:16

Suullisesti pitää paikkansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 21:30

no en todellakan seisoskele nyt.. ihan saa töissä seisoa päivän aikaan tarpeeksi. kyllä tää sohvan nurkka on niiiiin hyvä ja ajatus juoksee ihan hyvin:)