Minä houkka ryntäilin IE8 perään enkä ole tyytyväinen,kuinka saan palautettua IE7 n takas?Kiitos andek vinkistä!

Avainsanat: internetexplorer8

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.06.2009 - 21:02

IE8:han tietysti toimii ja siinä vaikuttaa olevan mielenkiintoisia uusia piirteitä. Ongelmahan on se, etteivät kaikkien sivustojen ylläpitäjät ole testanneet omien sivustojensa toimintaa IE8.ssa, kun se vasta pari kuukautta on ollut saatavilla. Eikä Microsoft puolestaan ole voinut IE8:aa kehittäessään ottaa huomioon kaikkia maailman miljardeja sivuja ja niihin rakennettuja ominaisuuksia.
Periaatteessa poiston pitäisi onnistua
www.tech-recipes.com/rx/2817...stall_ie8/
ja vanhan version (IE7) latautua automaattisesti, kun kone uudelleen käynnistyy.
Keskustelujen mukaan joillakin on ollut ongelmia poistamisessa, jos koneessa on SP3 (eli Windows XP:n service pack 3 asennettuna), kuten lähes kaikilla xp-käyttäjillä nyt on.
Itse aikanaan siirryin IE7:sta takaisin IE6:een joksikin aikaa, kun huolimattomuuttani hyväksyin selaimen ehdotuksen, että "haluatko päivittää selaimesi uuteen versioon". Itse aion siirtyä IE8:aan vasta ehkä puolen vuoden kuluttua, kun siihen on tullut sopivasti päivityksiä ja kaikki tärkeimmät sivustot pelittävät varmasti myös tällä versiolla.

Kysyjän kommentti

Kiitos vinkistä andek!Nyt VV otti tosissaan mun hölmöilyt,sillä sitähän tämä IE8n yskähtely on voinut olla,mene tiedä?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.06.2009 - 18:35

hämäläisenä en kerennyt, kiitos varoituksesta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 18:48

Miulla on IE8 ja toimii,hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 19:52

Vaihda Firefoxiin.