Saako Fort Lauderdalessa ruisleipää?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.06.2009 - 18:09

Scandia Bakery, Lake Worth (Palm Beach County)
chowhound.chow.com/topics/131080

ainakin tuolla saa ruisleipää ja varmasti on muitakin leipomoita,
koska siellähän on kuitenkin paljon suomalaisia.

There is one Finnish bakery in Lake Worth called Scandia on Rt.1
chowhound.chow.com/topics/388325

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.06.2009 - 17:43

jos on muistanut mukaansa ottaa ... (voi olla jossain erikois(terveys?)-kaupoissakin ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 17:47

ai että , ajatus katkos iski taas, siis luin et saakos Fordis siis autos ruisleipää, niin kyllä sitä siellä syödä saa aattelin, mutta kyse olikin ihan muusta ...joten v v vastas ihan jees..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 18:00

Ei taida saada.
Ainakin siellä asuvat ystävät pyytävät tuomaan yhtä ja toista Suomesta.
Hyvää ruokaa siellä minusta saa, joten kyllä siellä sen suhteen pärjää. Vaihto-oppilaat kehuvat järjestään lihoneensa kymmenen kiloa vuodessa. Kaloreita siis ainakin piisaa.

Lisätty: 09.06.2009 - 21:51

Olisi mielenkiintoista tietää, toimiiko Palisanterin linkkien leipomo todella?
Google Earthin katukuvissa osoitteessa on "for lease"-lappu ikkunassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.06.2009 - 18:02

Ei kuulemma saa, kertoi äitini kun kävi siellä. Tosin siitä on jo aikaa. Jos vaikka amerikkalaiset ovat sen jälkeen alkaneet leipomaan ruisleipää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 18:44

SAA

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.06.2009 - 22:16

Jos sieltä saakin, niin ei se missään nimessä ole suomalaisen ruisleivän makuista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 00:03

Jos saa viedä Usaan,pakkaa ruisjauhopaketti mukaan,mieleinen tuliainen Ameriikan serkuille.
Muistan,kun Japanissa luulin löytäneeni ruisleipää,kun oli tumman ruskeata,mutta olikin suklaalla maustettua ja siksi tummaa,mutta lähinnä kait pullaa,hapankorppuja(FinnCrisp) helpotukseksi löytyi ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 10:40

Ei varmaan saa. Ovat kertoneet että on vaikea saada USA:ssa myöskään sopivia jauhoja jos haluaisi leipoa leipää.