Missä Pidän jalat kun olen mopon kyydissä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.06.2009 - 18:39

Kaiken edellämainitun lisäksi ehdottaisin pitämään jalat paikoillaan ja mieluummin alhaalla. Sen ainoan kerran kun olen ollut moottoripyrän kyydissä, niin jouduin pitämään jalat kuljettajan jalkojen päällä, koska jalkatapit puuttuivat, ts. eivät puuttuneet, vaan tilalla oli fusku-tapit, kuudentuuman rautanaulat hämäykseksi, jos poliisit olisivat sattuneet ratsaamaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.06.2009 - 17:30

laitan jalkani jalkatapeille sitävarten siellä on sellaiset kohdat...ja pidän kiinni kuskista ja myöskin kypärä on päässäni jos oisn moponkyydissä....mutta en ole ollut kyydis moneen kymmeneen vuoteen, noin kuitenkin tekisin vieläkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 17:33

Ei 50-luvulla saanut pappa Tunturilla kettää kyyritä! Tosin taisivat olla pelkkijä Tuntureita?

Lisätty: 09.06.2009 - 18:16

Taitaa tämä asiantuntija Veikko Vennamon aisapari Poutiainen olla kanssa autuammilla mopoilumailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 17:37

eikö niissä mopoissa siinä sivulla ole sellaset paikat, missä jalkoja pidetään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 17:51

eilen oli vähän samanlainen ongelma, vilkaiseppa vastauksia

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/15099

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.06.2009 - 17:58

Juu minäkin vastasin eilen tämän tyyppiseen kyssäriin. Kysy kuskilta missä jalkoja pidetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 18:32

jalka tapeil

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 18:45

Ota mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 00:12

Kakstahti mopossa joudut ihan itse kannattelemaan jalkoja vähä ylhäällä. Moottoripyörissä (jotka on tarkoitettu/rakennettu 2 hlö) takana on jalkatapit tms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2009 - 03:47

Nakkaa ilmaan.