Vastaukset
Kysyjän valitsema paras vastaus
Kaiken edellämainitun lisäksi ehdottaisin pitämään jalat paikoillaan ja mieluummin alhaalla. Sen ainoan kerran kun olen ollut moottoripyrän kyydissä, niin jouduin pitämään jalat kuljettajan jalkojen päällä, koska jalkatapit puuttuivat, ts. eivät puuttuneet, vaan tilalla oli fusku-tapit, kuudentuuman rautanaulat hämäykseksi, jos poliisit olisivat sattuneet ratsaamaan.
Kysyjän kommentti
Ilmoita asiaton vastaus
Muut vastaukset
laitan jalkani jalkatapeille sitävarten siellä on sellaiset kohdat...ja pidän kiinni kuskista ja myöskin kypärä on päässäni jos oisn moponkyydissä....mutta en ole ollut kyydis moneen kymmeneen vuoteen, noin kuitenkin tekisin vieläkin..
Ilmoita asiaton vastaus
Ei 50-luvulla saanut pappa Tunturilla kettää kyyritä! Tosin taisivat olla pelkkijä Tuntureita?
Taitaa tämä asiantuntija Veikko Vennamon aisapari Poutiainen olla kanssa autuammilla mopoilumailla.
Ilmoita asiaton vastaus
eikö niissä mopoissa siinä sivulla ole sellaset paikat, missä jalkoja pidetään
Ilmoita asiaton vastaus
eilen oli vähän samanlainen ongelma, vilkaiseppa vastauksia
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/15099
Ilmoita asiaton vastaus
Juu minäkin vastasin eilen tämän tyyppiseen kyssäriin. Kysy kuskilta missä jalkoja pidetään.
Ilmoita asiaton vastaus
Kakstahti mopossa joudut ihan itse kannattelemaan jalkoja vähä ylhäällä. Moottoripyörissä (jotka on tarkoitettu/rakennettu 2 hlö) takana on jalkatapit tms.
Ilmoita asiaton vastaus
Vastaa kysymykseen
Rekisteröidy vastataksesi kysymykseen. Rekisteröityminen on nopeaa ja helppoa!Rekisteröidy
Oletko jo rekisteröitynyt? Kirjaudu sisään
Ohjeita vastaajalle
- Vastaa esitettyyn kysymykseen.
- Kysy itseltäsi: "Auttaisiko vastaukseni kysyjää?"
Jätä vastaamatta, jos vastaus tuohon kysymykseen on "ei". - Noudata Napsun sääntöjä.
- Pyri antamaan selkeitä ja perusteellisia vastauksia.
- Älä oleta, että kysyjä tietää kysymyksen aiheesta yhtä paljon kuin sinä.
- Kirjoita itse omat vastauksesi. Viittaa lähteeseen, kun lainaat tekstiä.
- Voit antaa kysyjälle vinkkejä vastauksen löytämiseen, vaikka et itse tietäisikään suoraa vastausta kysymykseen.