Onko sinulla hiirimatto ja jos on niin millainen ? Minulla tosi tylsä sininen jossa lukee valkoisella Osborne ja tietsikan kuva:(

Haluan uuden !

Avainsanat: hiirimatto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 09.06.2009 - 21:09

Mulla on sellainen jossa possu jolla on punainen paita päällään ja siinä lukee Pik and Pak, laulaa karaokea: you're wonderful to-night....

Kysyjän kommentti

Ihana hiirimatto siulla =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.06.2009 - 17:16

Ei ole, kun käytän tätä läppärin hiirtä. Se onkin jo kulunut ihan kuopalle, täytyy kai ostaa uusi kone.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 17:17

On, sellainen musta soikean muotoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 17:18

Meillä hiiret juoksee paljaalla lattialla: Laitanko kuvan NAPSUn matkakuviin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 17:22

Laskun päällä siirtelen.
En oikein tule toimeen tuon läppärin oman hiiren kanssa, joten ostin ihan tavallisen langallisen hiiren.
Alustana käytän mitä tahansa tasaista pintaa, mitä lähistöltä löytyyy.
Nytkin on pöytä väärällään papereita, että tilaa ei ole paljon, kun työskentelen tässä sohvapöydällä. Illalla otan läppärin usein syliin ja sohvan nahka saa toimittaa hiirimaton virkaa.
Pöytäkoneissa on tylsät mainosmatot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 17:27

pöytä koneessa on jokin ihme viininpuna juttu , pitäis olla niin hirveän ihmeellinen se matto,kun ystäväni sen toi ja maksoikin siitä 16 e , no en ole huomannut sen ihmeellisyyttö, ja tässä on tuo langaton hiiri,mutta en osaa sitäkän käyttää vaan ihan tämän näppäimistön mustasta osasta painelen mitä kohtaa milloinkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 17:44

Mulla on paljas pinta,kirjoituspöydän alta vedettävä näppäimistöä varten levy;toimaa hiirimattona,itsellä käytössä pöytäkone.Läppärihiiren(lainassa joskus) kanssa ei minullakaan synkannut,joten sain siihen yhdistettyä langallisen hiiren.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.06.2009 - 17:53

Tässä tää hiiri seikkailee paljaalla näppäinpöydällä. Ei toiminut hiirimaton päällä, niin poistin maton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 17:58

Ei ole omissa koneissa ollenkaan,ukin koneella(jossa nyt olen)on maailmankartta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 18:08

Eijole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 18:12

mun langaton (hännätön) optinen hiireni ei mattoja kaipaa, siis käytössä ei ole, jossain kaapin nurkissa niitä vanhoja lienee koko joukko, hyvä vinkki, käy jossain messuilla, yleensä niilä on jaossa jos jonkilaisia mainosmattoja, varmaan löytyy mieluinenkin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 18:22

Punaisen pirteä hiiren-alla oleva matto. Sain sen kaupan-pääle kun ostin hiiren.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.06.2009 - 18:24

Ei ole, ku on sellane joku erikoishiiri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.06.2009 - 21:49

Onhan miulla, sellainen kartanomaisemakuva

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 21:49

Tavallinen soikea --- mainos matto. Olen aikeissa teettää edesmenneiden lemmikki koirieni kuvilla varustetun maton kopiopisteessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 22:55

No mulla on sellainen kaunis punainen iso unikko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 23:08

Ihan joku halpisversio on mulla ja hyvin ajaa asiansa :) Tommonen tummansininen pohja jossa on vesipisaroita :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 23:14

Ei tässä läppärissä ole hiirtä niin ei ole hiiri-mattoakaan. :(
Ennen miulla oli sellainen pinkki kalan mallinen matto. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 14:02

Mulla on tässä hiirimatto on kaljapullonkorkki iso sellainen kuminen hiirimatto. kyllä voi uusiakkin tämän välillä.