Miksi naiset laittavat ripsiväriä aina suu auki?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.06.2009 - 13:57

Tulee paljon parempaa jälkeä kun on suu auki. Ehkä se on vaan niin tarkkaa puuhaa. Olen huomannut, että useimmilla naisilla on suu auki myös, jos he katsovat ylöspäin.

Kysyjän kommentti

Tuo on varmaan täyttä totta, mutta etkö pelkää että itikat tai kärpäset voivat lentää avonaiseen suuhun helpommin?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.06.2009 - 12:53

Tuo on muuten todella kumma juttu. Olen yrittäny laittaa montun kiinni mutta homma ei vain kulje suu kiinni. Jospa se johtuu siitä mitä miehet aina sanoo.. aina on emännällä suu auki.. Laita purkka suuhun niin sillo pysyy suu kiinni. Se on myös kokeiltu! =))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 12:53

EI KAI,mutta terävä havainto OPPOY!Oiskohan se niin pal tarkkaa hommaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 12:54

Hengittävät suu auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 12:55

katsos kun silmät pysyy paremmin auki, kun on suukin auki hehheee..tarkka poka olet ... 10 bointsii siul...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 12:57

Minäpä pidänkin suuni kiinni ripsiväriä laittaessani!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 13:01

Kai se on se kun sillon saa silmätkin paremmin auki, no emminä tiiä vaikka naissukupuolta edustankin. Ite sillonku harvoin laitan meikkiä naamaan, niin kyllä yleensä pidän suuni kiinni :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.06.2009 - 13:11

Jos se auttaa venyttämään silmäpusseja alaripsien värjäyksen tieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 13:14

Tässä tapauksessa pidän suuni kiinni =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 13:16

joo se vaan on sellaine tapa. mulla ei sellaista kyllä ole. olen normaalisti suu kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.06.2009 - 13:20

Tuo aina ei pidä muuten paikkaansa, itse olen huomannut että minulla suu kiinni laittaessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 14:25

Kyllä minulla on suu kiinni jos laitan ripsiväriä (en laita arkisin).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 14:54

Jaa, en oo kyllä aatellu asiaa. Pitääki kattoo seuraavalla kerralla onko auki vai ei. Mutta kyllä se saattaa auttaa keskittymäänki..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 15:15

Se kuuluu siihen ilmeeseen : hämmästyin niin, että silmät olivat pudota päästäni. Jos on silmät sepposen selällään, niin suun kuuluu olla auki. Oikeastaan kuuluisi vielä sanoa: Häh ?
Ripsaria ei voi laittaa omiin silmiin silmäluomet alhaalla, menisi "poskelleen".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 15:58

minulla on aina suu kiinni, mutta minäpä en laitakkaan ripsiväriä ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.06.2009 - 16:46

No ettei se väri mee poskelle. Samalla se pingottaa silmänympärysihoa niin että värjääminen on helpompaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 17:28

en mä ainakaan laita aina.. pitäää keskittyä ehkä siksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 18:24

pidän suun kiinni ripsiväriä laittaessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 23:22

En tiiä..exänikin aina kummasteli moista tapaani,mutta niin se vaan lärvi tuppaa olemaan aina auki kun maskaraa silmiin laittaa..en tiiä miksi..kai se on se keskittyminen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 00:01

Ettet nyt vaan tarkottaisi sitä, että puhua pälätetään samalla kun meikataan...? ;D

Itse kyllä pidän suuni kiinni (paitsi jos on juttuseuraa) samalla kun ehostelen itseäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 21:41

Testasin tänä aamuna, simmut oli auki ja kyselyaukko supus:)