Pesetkö käsipyyhkeitä?...... eikö kuitenkin asia ole niin, että kätemme ovat puhtaat, kun kuivaamme ne puhtaaseen pyyhkeeseen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.06.2009 - 12:49

itse kerran kysyin , et miksi valkoinen käsipyyhe ei sit vähän ajan kuluttua olekkaan valkoinnen...ett kyl mie pesen ja ihmettelen , et miks ne ain vaan likastuu vaik puhtaat tassut siihen pyyhkiikin..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.06.2009 - 12:47

Pesen samoin kuin muitakin pyyhkeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 12:50

Pesen käsipyyhkeitä ja on ollut näköjään tarviskin samoin kuin kylpypyyhkeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 12:54

Kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 12:59

Ihan samaan tapaan pesen käsipyyhkeet kuin kaikki muutkin pyyhkeet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.06.2009 - 13:10

Totta kai pesen. Kaikki eivät pese käsiään puhtaaksi asti, jolloin he siirtävät kosteista käsistään liat pyyhkeeseen. Nämä henkilöt voisivat oikeasti pyyhkiä suoraan siihen käsipyyhkeeseen, säästyy vettä ja luontoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 13:13

Pesen. Kyllä ne vaan kummasti likaantuvat ja tarvitsevat pesua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.06.2009 - 13:20

Kyllä ehdottomasti, likaantuuhan nekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.06.2009 - 13:23

Outoa että puhtaus likaa pyyhkeet. Sittenhän ne on pestävä, ei kai siinä muukaan auta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 13:52

Tietenkin pesen, ei nekään puhtaana pysy ikuisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 14:27

En nyt oikein ymmärrä... tottakait kaikki vaatteet ja pyyhkeet täytyy pestä.
Käsipyyhkeeseen pyyhin vain kädet, en jalkoja, ei kukaan muukaan meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 14:32

Aihetta sivuten: Mistä erottaa toimistoinsinöörin ja asennusinsinöörin toisistaan?

Vastaus: Asennusinsinööri pesee kätensä mennessään vessaan, toimistoinsinööri pesee kätensä lähtiessään vessasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 14:50

Sitähän sitä joskus tuli itekin ihmeteltyä..

Ihosta irtoaa talia, karvoja ja vanhaa ihosolukkoa myös pyyhkeisiin. Niin ne sitten likaantuvat. Ja valkoiset pyyhkeet eivät käytössä tosiaankaan säily valkoisina! Zeoliitti, eli kivipöly, vois olla yksi syy, miksei myös fosfaatti, mutta tämä menee arvailujen piikkiin. Itse en enää osta valkoisia pyyhkeitä kyseisen syyn takia ja jos ostankin, värjään ne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 15:18

Ilmiö onkin varsin outo. Onkohan käsipyyhkeillä joku erikoinen imusysteemi tuon lian suhteen ? Meillä ne likaantuvat joskus nopeammin kuin kädet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 16:32

En pese,
mutta meillä pestään käsipyyhkeitä vissiin joka pyykin yhteydessä ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.06.2009 - 16:45

No siihenhän se irtolika hinkkautuu. Hyiii. Käsipyyhe on varmaan WC:n likasin asia heti käytetyn vessapaperin jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 17:29

tottakai ja luulen että itsekin peset.. ja pyyyhin naamani samaan ku kuivaan käsiä, joten siihen voi mennä ripsaria

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 18:23

pesen.. jos ei muuta niin kostuvat ja kuivavat usein naulakossa niin tulee pahan hajuiseksi:) eihän ne tietenkään likaannu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 19:04

Tottahan toki käsipyyhkeet pitää pestä. Pidäppä muutama viikko pesemättä,niin pyyhitkö vielä siihen. Olisi jo varmaan aikamoinen paha-haju...pyyhkeessä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 23:09

Ei ne kädet aina niin putipuhtaat ole, vaikka niitä on pessyt. Loput liat näkyy pyyhkeessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 23:46

Pesen ihan yhtä usein kuin kaikki muutkin pyyhkeet. Huomasin tänään juuri, että käsipyyhkeitä vaihtelen useammasti kuin kasvopyykeitä. Varsinkin vatsatautiaikaan en pidä samaa käsipyyhettä kauaa. Olen seuraillut ihan huvikseni esim. lasten käsien pesua. Hana auki ja siinä alla käytetään käsiä vaan sen verran, että ne kastuvat ja sitten ne pyyhitään. Kyllä nuo autonkorjaajat ym rassaajat saavat myöskin joskus käsipyyhkeen niin likaiseksi, että tuntuu siltä, et kannattaako sitä edes enää pestä ..