Kaikkihan tuntevat lentokoneiden mustat laatikot, jotka pysyvät aina ehjänä.

Miksi lentokoneita ei valmisteta tästä materiaalista?

Lisätty: 09.06.2009 - 12:49

Kallista varmaankin, mutta siinä säästäisi pitkän sentin, kun ei tarttes korjata alas pudonneita koneita?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.06.2009 - 16:43

hinta/paino/ hyysuhde siinä syyt, siks toisekseen niitä pudonneita lentokoneitä ei kyllä korjata, ovat siinä mielessä kertakäyttö tavaraa ...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.06.2009 - 12:41

Koneet tulisivat painavimmaksi ja kalliimmaksi. Tietääkseni titaani on kestävin materiaali ja myös kallista kuin mikä. Kaikilla materiaaleilla on kestävyysrajansa. Ne myös väsyvät käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 12:45

heitäppäs tuo kyssäri esim. finnairille ja kysyppä sieltä, joskos heillä ois hyvä selitys paikallaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 12:52

Kysy AY tai AF,hämmästyin kuinka pieni esine se on.Aikaisemmin olen luullut esim.modeemin kokoiseksi,kun näin AFn lehdistötilaisuudessa johtaja näytti sitä!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 12:56

En ole nähnyt kuin mustan aukon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 13:03

Tulisi varmaan lentokoneista niin kalliita, ettei niillä enää olisi varaa lentää seikä lentoyhtiöt pystyisi niitä ostamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.06.2009 - 13:07

En todellakaan tiedä, mutta tee siitä ehdotus näille lentokonetehtaille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.06.2009 - 13:23

tuota voisi kysyä vaikkapa finnairilta.Vähän epäilen ettei materiaali olisi sopivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 14:21

Paino-ongelma,lentokoneet tulisivat niin raskaiksi, että eivät "pystyisi lentämään":

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 14:30

En tunne, en ole koskaan nähnyt mustaa laatikkoa (siis lentoneen).