Onko Ok? Isännöitsijällä ei ole matkapuhelinumeroa? Ainoastaan lainvaatima lankanumero, johon vastaa vain olleessaan toimistolla.
Lain tai ainakin patentti- ja rekisterihallitus ja verottajat vaativat yrityksen yhteystiedot yrityksen perustamisen yhteydessä. Yhteydenpito pelkkään postilaatikkoyritykseen, varsinkin isännöitsijäntoimiston ollessa kysymyksessä voi olla vähän hankalaa? Vähäviisas ja andek voivat kokeilla miten se Suomessa onnistuu? Haluaisin esimerkit mielelläni tutkittavakseni, kiitos.
En ole kyseisessä asunto-osakeyhtiössä asukkaana tai osakkaana, enkä sen toiminnassa mitenkään mukana. Asukkaiden mukaan isännöitsijä ei aina vastaa edes päivällä puhelimeen. Tietysti kahvi-ja ruokatunnit ovat sitä jokaisen omaa aikaa? Sähköpostiosoitetta hänellä ei ole ja hän on ainut henkilö yrityksessä. Huoltoyhtiötä tai talonmiestä ei asunto-osakeyhtiössä ole. Isännöitsijä tilaa korjaajan mistä sen milloinkin saa kiinni. Asukkaat tekevät talkoilla sen minkä osaavat tai eivät. Minulle ei asia tietenkään mitenkään kuulu, mutta ajattelin mielenkiinnosta heittää siitä kysymyksen tänne.
Ilmoita asiaton kysymys
Vastaukset
Kysyjän valitsema paras vastaus
Kuulostaa kyllä aika omituiselta.En ole kyllä missään törmännyt ettei isännöitisijällä matkapuhelinta.
Ei minusta kovinkaan ok
Kysyjän kommentti
Näin on. Kyllä jonkun muun kuin vanhojen liki 80 v. mummojen ja vaarien täytyy olla vastuussa taloyhtiössä tapahtuvista asioista esim. vesi tai muiden vastaavien varalta viikonloppuisin, olkoon laki mikä tahansa. Taloyhtiössä ei tosiaan ole edes talonmiestä huoltomiehestä puhumattakaan. Vahinko, että en ole asunto osakeyhtiön kanssa missään tekemisisissä.
Ilmoita asiaton vastaus
Muut vastaukset
Outoa on minustakin. Eihän sillai tavoita isännöitsijää kuin joskus sattumalta.
Ilmoita asiaton vastaus
No eihän se lainvastaista ole, mutta luulisi olevan melkoinen puute kun alalla kuitenkin on kilpailuakin, ei ainakaan ruuhkasuomessa moisella isännöitsijällä luusi kovin hyvin menevän
Ilmoita asiaton vastaus
Tässä tapauksessa isännöitsijä ei ilmeisesti missään tapauksessa halua, että hänelle soitellaan kuin vaan työaikana. Mutta tuo kyllä edellyttäisi, että isännöitsijä on sitten todella hyvin virka-aikaan tavoitettavissa. Kiireelliset asiathan yleensä hoituvat talonmiehen tai huoltoyhtiön kautta.
Ilmoita asiaton vastaus
Nythän yhä useampia asioita hoidetaan verkon kautta. Uskoisin että löytyy sähköpostiosoite isännöitsijälle.
Sekä talon ulko-ovessa että ilmoitustaululla yhteystiedot / päivystyspuhelinnumero huoltofirmalle joka hoitaa akuutit asiat yötä päivää.
Ilmoita asiaton vastaus
otappa seuraavassa yhtiönkokouksessa tuo seikka puheeksi ja vaadi , että isännöitsiään saadaan yhteys vaikkakin esim.12-14 välisenä aikana, kullä hänet pitäisi saada kiini virka-aikana, meillä in yksi isänöitsiä tuttu ja hännellä soi känny kaiken aikaan, ihmettelinkin miksi ei sulje edes ilta myöhällä, mutta kun on ne talon asiat hoitakseen ottanut niin eipäs malta olla saavuttamattomissa...
Ilmoita asiaton vastaus
Aika outo juttu. Isännöitsijöitä löytyy joka lähtöön, eivät esim. vastaa sähköposteihin vaikka asia on tärkeä.
Ilmoita asiaton vastaus
Ei isännöitsijänkään tarvitse töitä tehdä toimistoajan ulkopuolella, jos ei halua. Ja kännykkäpakkoa ei onneksi kukaan ole vielä keksinyt. Ei minusta tässä ole mitään outoa.
Ilmoita asiaton vastaus
Isännöitsijä haluaa ilmeisesti pitää työajoistaan kiinni. Todennäköisesti on myös joku huoltoyhtiö, joka vastaa äkillisen avuntarpeen soittoihin. Mikäli ei ole, niin on vaadittava sellainen.
Ilmoita asiaton vastaus
On se OK.Isännöitsijä vastaa vain työaikanaan puheluihin ja hänellä on varmasti puhelin aika.
Ilmoita asiaton vastaus
Anteeksi tietämättömyyteni, mutta mitä lakia kysyjä tarkoittaa?
Ilmoita asiaton vastaus
Vastaa kysymykseen
Rekisteröidy vastataksesi kysymykseen. Rekisteröityminen on nopeaa ja helppoa!Rekisteröidy
Oletko jo rekisteröitynyt? Kirjaudu sisään
Ohjeita vastaajalle
- Vastaa esitettyyn kysymykseen.
- Kysy itseltäsi: "Auttaisiko vastaukseni kysyjää?"
Jätä vastaamatta, jos vastaus tuohon kysymykseen on "ei". - Noudata Napsun sääntöjä.
- Pyri antamaan selkeitä ja perusteellisia vastauksia.
- Älä oleta, että kysyjä tietää kysymyksen aiheesta yhtä paljon kuin sinä.
- Kirjoita itse omat vastauksesi. Viittaa lähteeseen, kun lainaat tekstiä.
- Voit antaa kysyjälle vinkkejä vastauksen löytämiseen, vaikka et itse tietäisikään suoraa vastausta kysymykseen.