Miten voin järjestää 14 vuotiaille ystävilleni parhaat uima-allas bileet?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.06.2008 - 23:13

Osta pakastepatonkeja, esim valkospulivoilla täyettyjä ja muita. Ne ovat erittäin hrekullisa paistettuina. Paista niitän. 20 minuuttia uunissa. Lisäksi leikkeleitä ja tommaattia/kurkkua ja paljon keittetyttyjä nakkeja. Paahda paljon popcornia ja osta suklaakuorrutetta tuubissa ja sprayaa sitä popcornien päälle. Hommaa puisia coctailtikkuja joilla poppiksia on helppo noukkia suuhunsa. Osta viisi isoa limupulloa. Lisäksi osta pakkaseen kolme eri makuista isoa pakettia jäätelöä (muovista, pysyvät siistinä) sekä irtovohvelin kuoria. Jokainen saa itse rakentaa tötterönsä. Yksi voisi olla HYLA -jäätelö. Muista hankkia kunnon jäätelökauha jolla on helppo kaivaa jäätelöä! Hommaa alttaalle cd-soitin tms, mutta kauaksi vedestä ja pyydä jokaista tuomaan lempimusaansa. Alkohili ei kuulu allabileisiin. Kaikki ovat iloisia päästessään jonkun kotiin allasbileisiin, ei siinä viinaa tarvita :)

Mukavia bileitä! Gaia

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.06.2008 - 11:28

Hanki uima-allas, bilettäjiä, kauniita muijia, grillipihvejä, musaa, siideriä, ja sen sellaista