jos on nhl miten sopimuksia tulee ja menee tuleeko ne jotenkin postissa vai miten?

jääkiekko

Avainsanat: jäkis

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.06.2009 - 14:47

kyllä ne sopimukset on kovan neuvottelun tulos,ja itse olet allekirjoitamassa sitä (sitten aikanaan) eli suoraan käteen saat (useimmiten)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.06.2009 - 14:43

tuskin niitä postista niin vain tulee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 15:01

Sinulla täytyy olla oma rekistöröity agentti neuvottelemassa sinulle sopimusta NHL:ään. NHL:ssä rekisteröimättömien agenttien käyttäminen on kokonaan kielletty ja kieltoa myös käytännössä noudatetaan ja valvotaan. Kaikki pelaajien sopimukset ja työehtosopimukset ovat ammattiyhdistysten ja liigojen edustajien neuvottelemia standardi-paketteja, joihin ei voi edes puuttua. Neuvotellaan siis vain korvauksista ja sopimuksen pituudesta.

Kun sopimuksia tehdään moneen eri maahan, niin yhdessä maassa hankittu koulutus ei juurikaan toisessa päde. Esimerkiksi Suomessa pelaajat ovat ongelmatapauksissa käyttäneet erimaiden lakitoimistoja apunaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 09:54

Kyllä NHL on, mutta eivät lähetä postia ainakaan minulle.