Scherjfbeck-näyttelyt Tammisaaressa (Raaseporissa) , tietääkö joku joko ovat avoinna.

Viikonloppuna on Tammisaaressa Antiikkimarkkinat, voisi mennä lauantaina jos ei sada. Mutta samalla voisi katsoa nuo taidenäyttelyt jos ovat avoinna.
Tiedän, googleta...mutta nyt en viitsi, jos vaikka joku täällä tietäisi.

Lisätty: 04.06.2009 - 12:45

Jopas lipsahti hulluun paikkaan, laitoin Taide ja kultuuri mutta ....

Lisätty: 04.06.2009 - 14:04

Kiitos tiedoista!

Lisätty: 05.06.2009 - 08:12

Tammisaaressa eli nykyisessä raaseporissa on kaikkiaan 5 näyttelyä taiteilijan tiimoilta, yksi on valokuvanäyttely. Ovat avautuneet hieman eri aikaan mutta ovat avoinna kyllä syksyyn saakka.
Meidän käynti siirtyy myös, sää ei ole kovin kehuttava lauantaina ja sunnuntai menee vaalitoimihenkilönä ja vaalijuhlissa mahdollisesti.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.06.2009 - 13:11

Helene Schjerfbeck -näyttely 27. 9. saakka Tammisaaren museokeskuksessa (Kustaa Vaasan katu 11). Ti–su 11–17.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 04.06.2009 - 13:46

www.museot.fi//nayttelykalen...ly_id=3677

Tässä on näyttelytietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 16:28

Haluaisin matkustaa 500 km katsomaan sitä näyttelyä ja samalla äitiäni siellä..no ehkäpä loppu kesästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 23:14

Kävin eilen, kannatta vierailla Ekenäsissä muutenkin.