Kuka pelastaa napsulaiset sellistä, jonne Pate meidät lykkäsi. Jännityskertomus jatkuu. Olisiko se munkki,

josta ei ole kuulunut mitään vähään aikaan? Vai tuleeko runotyttö pelastamaan sellissä viruvat raukat ? Missä on sulkkis, entä onttopohjaoy ? Vieläkö nukkuu valvottuaan koko yön ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 05.06.2009 - 10:34

Itse en ole sellistä itteeni löytäny. Voin lähettää kakun jonka sisällä on viila.

Kysyjän kommentti

Odotellaan sitten sitä kakkua viilan kera !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.06.2009 - 11:45

Sulkkis varmaan hän tuli vasta tuonne viroon oliko alkuviikosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.06.2009 - 11:47

PateT näki näkyjä jo pitkästä matkasta väsyneenä. Luuli nähneensä kuminaaman vaikka tämä olikin jäänyt kotiaan. Oikeasti hän näki sulkkiksen joka aina yhtä ystävällisesti aloitti rauhanneuvottelut meidän kaikkien pelastamiseksi. Neuvottelut vain jatkuivat ja jatkuivat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.06.2009 - 12:11

Kun nyt siellä vankilassa istutte, niin pyytäkää jonkun ottamaan yhteyttä maarit3:n. Hän on paikkakuntalaisia, ja tuntee varmaankin isokenkäisiä, jotka päästäisivät teidät vapauteen. Niin mikäli hän on jo kotiutunut sieltä idän pikajunasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 12:14

Ai pahus,kuminaama ei ollutkaan enää mukana,no vankilan iso pomo munkki päästi napsulaiset pälkähästä ja armahti koko jengin,koska sulkis oli just palannut Kanarialta ja halus kotiin,eikä jaksanut jaaritella enempää.Pendolla huristettin Helsinkiin,josta Putin painunut Kesärannan kautta Moskovaan sekoittamasta entisestään sekavaa liikennettä.Helsingissä rauha maassa,mutta pinnan alla kytee.Jatkuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 13:17

Puuh....puuh.....tulin justiinsa sopivasti paikalle. Olin hakemassa poliisikuulustelujen esitutkintapöytäkirjaa läänin poliisilaitokselta, mutta esitutkintaa johtava poliisi on sairastunut ja palaa sairaslomalta vasta kuukauden kuluttua. Mutta kuukauden kuluttua tutkinnanjohtaja jää puolestaan kuukauden pituiselle kesälomalle ja hän voi sitten vasta antaa esitutkintapöytäkirjat asianajotoimiston varatuomarille luettavaksi. Samaan aikaan kuitenkin poliisi julistaa esitutkintapöytäkirjat julkisiksi asiakirjoiksi ja käytännössä se merkitsee sitä, että tutkinnanjohtajan on toimitettava ne lääninsyyttäjälle tutkittavaksi syyte harkintaa varten. Mutta kun asia on jo pitkittynyt lääninsyytäjän on tehtävä asian vakavuudesta ja pitkittymisestä johtuen pikainen pääös ja vaadittava rikosoikeudellista tuomiota syytteessä oleviin rikospoliisinrikoslaboratorion tutkinta asiakirjoihin vedoten asian viemistä lääninkäräoikeuteen mahdollisen rangaistuksen julistamista ja täytäntöön panoa varten. Syytteen käsittely jatkuu lääninkäräoikeudessa nyöhemmin ilmoitettavana ajankohtana.

Lisätty: 04.06.2009 - 13:29

Tiedoksi, että todistajat kutsutaan todistajiksi myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana. Todistaja voi ilmoittaa pätevän syyn olla saapumatta sovittuna aikana poliisikuulusteluihin, mutta todistajan on kuitenkin tultava kuulusteluihin lain edellyttämässä aikataulussa sakon ja yhteiskunnan etujen niin vaatiessa.

Lähteet:
Lähteitä en voi paljastaa ennen esitutkintapöytäkirjojen valmistumista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 15:47

raastuvan penkeillä tavataan ...

Lisätty: 05.06.2009 - 01:33

.. ja Hovissa jatkot, löytyy meiltä senverran kovia valittajia ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 00:25

Nyt tässä jännätään ketkä kaikki joutuvat syytteeseen yhteistyöstä ja avunannosta. Tulipas kallis reissu, mutta tulipahan tehtyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 19:44

juu u vähäviisaan kans ihan samaa mieltä, et kyl napsust löytyy hyvii valittajii, kun niitä siellä tarvitaan joo-o..