Mihin se kesä taas meni? Milloin se tulee takaisin?

Täällä sataa, tuulee ja lämmintä vain 7 astetta.

Avainsanat: kesä kylmä palelee

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 04.06.2009 - 11:18

Täällä on samanlainen ilma. Kyllä se kesä tulee. Jo viikonvaihteeseen lupaili Pekka Pouta poutaa ja lämpöisempää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 04.06.2009 - 11:18

Jäit sateen taa... laulaa Kurrekin. Siellä se kesä on. Ja tulee heti takaisin kun sade antaa sille tilaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 11:22

Meni kevät, meni kesä, menivät iloiset linnut, meni kultaiset kukatki. Laulussakin niin sanotaan. Ilmastonmuutos aiheuttaa pysyviä muutoksia koko maapallon ilmastolle, ja siitä seuraa lauhkeat talvet ja sateiset kesät meidän maanosallemme. Täytyy vain löytää tästäkin hyviä puolia: vilja kasvaa, siemenet itävät ja vesivoima lisääntyy, jolloin sähkökin halpenee ! (Näkis vaan...)Onhan ulkona sentään valtavan vihreää, ja tuoksuu ihanalle. Eilen seisoskelin ulkona sateessa noin pari tuntia sydvesti päässä ja sadetakki päällä. Olisi pitänyt olla vielä kumihousut ja - hanskat, niin ei olisi kastunut. Ensi kerralla puen täydelliset suojavaatteet päälleni, ja voin vaikka samoilla märässä metsässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 11:34

Täälläkin sattaa ja tuulee ja kylymä on! Tällasena allergisena immeisenä sanosin, että kiva ku sattaa ja niiskutus vähenee tai sitte lissääntyy ku on niin kylymä..

Auto oli nii kamalan näkönen; siitepölyt piällänsä. Ei tarvii eriksee ruveta pesemää, kiva kiva!

Kyllä se kesä sieltä takasin tullee, uso pois! Ainaki tänne luvattii puolipilivistä ja + 17 sunnuntaille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 11:50

toivottavasti pian.. ollaan lähdössä katinkultaan lauantaina viikoksi, ja sinne on luvattu la-su väliseksi yöksi pakkasta......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 14:28

Talven jälkeen tulee aina kesä. Ai niin on siinä se kevät välissä. Linnut on menneet nyt hautomaan muniaan ja kun aurinko taas sateen jälkeen tulee tulevat linnutkin pesistään kuivattelemaan.......sulkiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 14:37

kesähän on koko ajan, älä hätäile, nuku kaksi yötä ja sitten taas on ihan liika lämmin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 22:49

Eile pilvistä ja kylmä.Nyt ilma ku syksyl,sataa,myräkkä ja kylmä.Kyl toivoin parempaa kesää mitä viime kesä,mut samanlaine näyttää olevan.Todella kurjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 00:28

Justtiisa soittivat että kesä tulee ens viikolla takaisin. Miten lie tollasen ihme syysmyrskyn tupannu väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.06.2009 - 02:13

Toivottavasti piiaan! En kestä sadetta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.06.2009 - 10:32

Sama juttu jyväskylässä. mutta mitä kesäsateet nyt muka haittaavat, kyllä se arskakin kohta alkaa pilvien välistä välkkyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 12:17

Sataa täälläkin saaristossa, lautalla mennään juuri nyt ja ei haittaa. Perillä ollaan reilu puol tuntia ja toisella lautalla reilu tunnin matka takaisin. Kohta suomen pienimmässä kunnassa...