Mitä jooga on, minkä ikäisenä sen voi aloittaa ja voiko sitä harrastaa ihan vain kotona?

Avainsanat: jooga

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 03.06.2009 - 22:48

Eikös jooga ole hengityksen, liikkeen ja mielen yhteinen kieli. Sitähän voi harrastaa vaikka linja-auton istuimella. Ja ikään vastaisin että heti kun ymmärtää. Itse en ole koskaan sitä kokeillut, mutta Asahi kiinnostaisi - vai mikä se oli? Oikeasti en muista nyt nimeä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.06.2009 - 22:49

Jooga on yksi rentoutumis muoto. ja hyvä sellainen olen itse harrastanut sitä jotain 10 vuotta sitten. ja sitä voi harrastaa myös kotona. ota jooga liittoon yhteyttä niin ne lähettävät sinulle sieltä kirjat jonka avulla voit harjoitella joogaa myös kotona. kyllä kannatan tätä hrrastusta. ei siinä ole ikää mainittu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.06.2009 - 23:40

www.petrafoundation.com/finn...h/frid.htm

Joogaa voi harrastaa minkä ikäisenä tahansa. Oheisessa linkissä enemmän tietoa asian tiimoilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 00:34

mä ainakin harrastan sitä ihan vaan kotona.. mulla on sellanen jooga video, ja sit lehdestä oon ottanut muutamia liikkeitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 00:52

Olen harrastanut joogaa,mun mielestä alku kannattaa tehdä ohjaajan kanssa,että oppii hengityksen,sillä se on minust vaikeeta siis hengittää erilailla kuin mihin on tottunut.Alku hathajoogaa,taitojen karttuessa astangajoogaa ja asanaharjoituksia.Ikärajaa ei varmasti ole eikä muita rajoitteita,raskaus ym.
www.wasayogacenter.fi/index....p;lang=fin
www.himalaja.fi/suomessa.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 08:52

Minkä ikäisenä tahansa,koton voi harrastaa.pitäisi vaikka opas kirja hankkia.Tai käydä kurssilla ensin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 10:06

Alkeet voi opetella kurssilla ja jatkaa kotioloissa. Iällä ei ole väliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 10:43

Ruumiin ja sielun hoitoa.
Notkeutta ja hermojen hallintaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 15:52

kotona paaperosta pappaan, ei rajoja