Onko tärkeämpää valehdella viikottain, ja,tai olla rehellinen oman asumisensa suhteen ja katsoa omia vastauksia ,valehtelun nimeen

Itse olen huomannut määrätyn henkilön, valehtelun ja osaksi omaan hyväisyyden täyttymyksen myötä tapahtuvan, erinomaisuuden tavoittelun vuoksi , tapahtuvan omaan tärkeilyyn ja väärinkäytöksiin useita nimimerkkejä käyttävän henkilön lukuun.Meistä kuka tahansa voi asetta kysymyksiä mitä you tubessa näkee, onko kysymyksen arvoista aikuiselta kysyä niitä kysymyksia

Lisätty: 03.06.2009 - 22:18

Lehtien uutiset sekä you tuben videot ovatko kysumisen arvoisia

Avainsanat: vastaus vaatii kysymyksen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 03.06.2009 - 22:17

Huh. Taidan tietää ketä tarkoitat. Mutta ajattele näin: ei hän ole meidän tasollamme, eikä koskaan sinne tule pääsemäänkään!

Lisätty: 03.06.2009 - 22:35

Mutta ei hän myöskään ole huomannut itseään kohtaan kohdistuvaa kritiikkiä. Eikä näin ollen ole ottanut opikseen. Mutta ei oppi mene kaikille perille edes kantapään kautta...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.06.2009 - 22:10

Siis mitä kysymyksiä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.06.2009 - 22:24

Tänään ihmettelin samaa asiaa, enkä voi tajuta, että kysymykset pitää repiä you tubesta. Jos ei ole muuta kysyttävää, voi olla kysymättäkin.
Hyvä maarit3 ja Ida. Olette oikeassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 23:17

Minä kysyn joskus uutisista, kuten eilen aivoverenvuodosta, mutta en juuri videoista.
Tällä yhteydellä videoiden lataaminen kestää aivan liian kauan, että viitsisin niitä pahemmin katsellakaan.
Minä korjaan asian omalta osaltani noiden videoiden suhteen sillä, että siirryn seuraavaan kysymykseen.
Kaikki kysymykseni eivät varmaankaan ole kysymisen arvoisia, sillä heitän aika usein kysymyksiä asioista jotka hölmistyttävät minua. Huumorintajuni on sellainen. Kaikkia ei taatusti naurata samat asiat, se on ihan varmaa, mutta toivottavasti kukaan ei sentään ota nokkiinsa niistä?
Mahtaako täällä joku todellakin viitsiä käyttää useampaa nimimerkkiä? Miksi ihmeessä hän niin tekisi? Lähettää itselleen kehuvia viestejä? Mitä niistä kannattaa välittää, elleivät mene henkilökohtaisuuksiin?
Olen joskus kysyt, että ärsyttääkö minun persoonani jotakuta niin paljon, että minun pitäisi lopettaa Napsuttelu. Kukaan ei ainakaan suoraan kehoittanut. Miten olisi nyt?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 23:44

Ensinnäkin: kenenkään ei pidä lopettaa napsuttelua. Tämä on kuin suuren kerrostalon tuuletusparveke, jossa jokainen saa pölyttää omia tai toisten mattoja. Jos tulee niskaan, niin sitten täytyy siirtyä muualle. Näin olen minäkin ajatellut tehdä. Kaikkiin kysymyksiin en millään jaksa vastata enkä kaikkia jaksa avata. Välillä on ollut tuollainen tietokilpailufiilis, ei se mitään, mutta en tosissani jaksa vastata niihinkään. Onkohan menossa kesäväsymys, kun välillä ihan tympäisee availla näitä sivuja ja kysymyksiä ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.06.2009 - 23:58

Onhan tuo hieman omituista että youtubesta tarvitsee kysymyksiä keksiä, ellei sitten ole jotakin todella erikoista kyseessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 00:10

Minä en myöskään jaksa edes availla kaikkia kysymyksiä. Hyvin harvoin mitään missä on linkki mukana. Vastailen silloin, kun on sellainen fiilis ja ei väsytä. En myöskään jaksa vastailla kysymyksiin, joissa kysellään jotain ohjeita tai neuvoja johonkin pulmaan. Extempore-vastaukset suoriutuvat minulta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 08:50

En ole huomannut tuollaista, youtubesta en tiedä yhtään mitään. Ei sen paremmin facebookista.
En tiedä mistä "mustamaalauksesta" nyt mahtaa olla kyse... enkä välitäkään tietää.
Linkkejä en avaa koskaan.
Jokainen hoitakoon oman osuutensa, täälläkin oli pitkään asiallista keskustelua, eipä näytä nyt olevan jos tuo jatkuu.

Lisätty: 04.06.2009 - 09:07

Nimmareita ei Napsuun saa kuin yhden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 08:58

Mistä lie kysymys ,Napsussa ei saa kui yhden nimimerkin.Tai pitäisi olla monta konetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 11:33

Ymmällään tämäkin,mitä mahtanee tarkoittaa.Toiset harrastaa enempi "lainauksia"tuubista tms. ja toiset omasta päästään väsää kysymyksiä,itsestähän se riippuu mitä haluaa lukea ja mihin kommentoida.Enkä myöskään kannata näitä ns.huutoäänestyksiä,jos joku haluaa siirtyä takavasemmalle,voi sen tehdä mölyt mahassaan,en kuiteskaan meinaa sitä tehdä just nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.06.2009 - 10:40

Ei nuo kysymykset mua ainakaan haittaa. Voi olla katsomatta kysymystä jos niin jumalattomasti häirittee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 21:36

en nyt taaskaan ymmärrä mist on kysymys, et jollakin on nimmareita useita vaiko ..no oli miten oli, niin ei kai sillä mitään välii mitä kyselee tai vastaa, jos ne ovat asiallisia eikä mitään rivouksii....ei niihin tarvitse vastata ja voihan niistä aina ilmoittaa ylläpitoon...ollaan nyt vain tälläkin hiekkalaatikolla sovussa eikä oteta tätäkään niin kauhean vakavasti ...