Vahakangas vai valkoinen pöytäliina ?Tabletti vaiko kenties paljas pöydänpinta ? Miltä keittiönpöytäsi näyttää ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.06.2009 - 23:00

Meillä on tavallinen kangaspöytäliina ja sen päällä ostettu aivan kirkas muoviliina. ja tämä me todettiin kyllä hväksi vaihtoehdoski. koska tämä muoviliina on ostettu jyskistä samasta paikasta missä myydään vahallinoja. se on tosi paksua kirkasta muovia ja on ollut meillä jo kauan. voi laittaa minkä värisen kangasliinan sen alle ja sit se kirkasmuoviliina päälle tulee tosikaunis yhdistelmä. kannatan kokeilemista.

Kysyjän kommentti

Olen käyttänyt samaa systeemiä. Muuten niitä kauniita liinoja ei tulisi koskaan käytettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.06.2009 - 10:45

Iso, ruskea paksuilla sorvatuilla jaloilla.
Päällä joku kaitaliina, vai miksiköhän tuota sanotaankaan.
Ympärillä kahdeksan pehmustettua tuolia, joista kahdessa käsinojat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 10:46

Paljas puupinta on kaiken roinan alla,muuten tykkään tableteista,niitä on bambua ja ribbiä,joskus heitän kaksi kaitaliinaa ylitse pöydän,viinimaistajaisissa käytössä valkoinen liina,mutta muuten tykkään puupinnasta.Alunperin oli haaveena saada elämää nähnyt suuri pöytä,mutta antiikkikauppojen hinnat ylitti mun budjetin eli ikeaan ja nyt on pöytä jo nähnyt ja kokenut elämää.Suuri ja soikea on myös tolppajaloilla jotain vaaleahkoa puuta,pirun painava kaikenlisäks,ympärillä 6-8 eri pari tuolia.
Vahakangas mun mielestä puutarhapöydän päälle passaa parhaiten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.06.2009 - 10:46

Keittiön pöytä on paljas. Helppo pyyhkiä jos jotain pyyhittävää ennen ja jälkeen ruokailun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 10:50

Aina tilanteen mukaan. Näin arki käytössä tabletit ja juhlakattaukseen liina, yleensä pellavainen.
Rantasaunan pirtinpöydällä kaitaliina ja tabletit vuorottelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 10:55

Ostin nykyisen keittiön pöytäni kierrätyskeskuksesta noin 7 vuotta sitten. Uskoakseni se on 50-60 luvulta, jatkettava pöytä. Lakkapinta on lohkeillut ja ajattelin jo silloin, että hion ja lakkaan sen, mutta kummasti on jäänyt tekemättä.. Siinä päällä on ollut kerniliinoja, mutta tällä hetkellä ei mitään liinaa, vaikka puupinta on jo kovasti näkyvissä. Pöydän ympärillä on kaksi saman laista, eri väristä 60-luvun pinnatuolia, jossa toisessa pehmuste.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 11:13

6 hengen vaalea ruokailupöytä..paljaana tuo on tällä hetkellä..tapletit on ollut joskus, kerniliinaa oon miettinyt..ja kaikki mun pöytäliinat ovat liian pieniä tohon pöytään joten en liinoja ole pitänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 11:24

Kirsikkapuinen pöytä, jossa yleensä ohut poppanakaitaliina. Hyvin harvoin, lähinnä vain jouluna, iso koko pöydän peittävä pellavaliina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.06.2009 - 12:15

Ei ole pöydällä tällä hetkellä mitään liinoja tabletteja yms, Kohta voisi laittaa jonkun kesäisen liinan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 12:27

Ei koskaan vahakangasta. Kangasliina tai joskus kangastabletit.
Nyt tarkoitan keittiön pöytää. Juhlatilaisuuksissa ja silloin kun on vieraita, on aina kangasliina, useimmiten valkoinen (ruokasalin pöydällä).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 12:33

Mieheni tekemä luonnonpuupintainen ruokapöytä. Lähellä, ikkunan alla, on samankorkuinen apupöytä, jonka päällä iloisenpunainen vahakangas, paitsi joulunpyhinä. Silloin nostamme paljaan apupöydän ruokapöydän viereen ja peitämme molemmat samalla isolla pellavaisella pöytäliinalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 12:54

siinä on sellanen vähän paksumpi vaaleensininen pöytäliina jota voi niinku rätillä ihan pyyhkiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.06.2009 - 13:48

Keittiön pöydällä pieni kaitaliina ja ruokailuhuoneen pöydällä kaunis pitsinen kaitaliina jonka hapsut roikkuvat somasti pöydänpäiden yli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 14:23

Mun keittiön pöytä on aitoa kirsikkapuuta,mutta koska maalaan sen päällä,pidän vahakangasta.Vieraiden tullessa minulla on kauniita pöytäliinoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 15:17

Keittiönpöytä on puhdas, siis ilman mitään liinoja ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 19:30

Kotonamme valkoinen keittiönpöytä, jonka päällä pidän joko poppanaliinaa, huopatabletteja tai niinkuin nyt on liinan lisäksi sellaiset kudotut "raikkaankirjavanväriset" pannulappuset lautasten alla. Joskus, mikä mieli milloinkin on laitan isomman pöytäliinan. Mökillä pidän pirtinpöydällä kaitaliinaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 20:05

Arkisin tabletit ja juhlapyhinä pöytäliina.
Joskus vaihteesi kaitaliina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 20:15

Vahakangas. Tykkäisin kyllä ennemmin paljaasta puupinnasta, pöytäni on vaan niin ruman värinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 22:44

meidän ruokatilan pöydällä on peesin värinen unokkokaitaliina tällä hetkellä, mutta nuo vaihtuvat viikottain..