Maailaman tyhmin ihminen -palkinto... tjm.

Monelta taholta olen kuullut jutta palkinnosta joka jaetaan kaikkein idiooteimmalle ihmiselle. ESIM: Mies löi kiveksensä vetoa jalkapallojoukkueen puolesta ja hävisi. Ja vielä "maksoi" vetonsa.

Lisätty: 03.06.2009 - 16:31

EN NYT MEINANNU ITSEÄNI TAI MUITA.
Olen vain kuullu tälläisestä palkinnosta ja haluaisin kuulla ja tietää lisää.
Jos sulla ei ole tietoa itseään, niin älä vaivaudu vastaamaan.

Avainsanat: palkinto tyhmä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.06.2009 - 02:27

oddee.com/item_96629.aspx
Tuossa vähän viisaampia. =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 03.06.2009 - 10:01

Siihen kilpailuun löytyy varmasti ehdokkaita yli kysynnän. Kaikkihan todellakaan eivät sitten ole vapaaehtoisesti ilmoittautuneita, mutta ystävien ja tuttavien sekä sukulaistensa avuliaalla avustuksella ovat saaneet mahdollisuuden tavoilla arvokasta palkintoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 10:30

Kilpailuun ehdokkaita varmaan löytyy pilvin pimein. Onnea yrittäjille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 11:30

Oletko mitannut älykkyytesi?

Saat mahdollisuuden tietää mikä sinun IQ on ja kutsu ystäväsi niin voitte vertailla tuloksianne!

•Älykkys on henkinen taito perustella, suunnitella, ratkaista ongelmia, ja ymmärtää abstrakteja ideoita, käyttää kieliä ja oppimista.
•IQ- älykkyyden osamäärä - on hakemisto mikä on laskettu pisteistä jotka saat testeistä jotka kesittelee älykyyteen liittyviä taitoja.
•100 on keskimääräinen IQ, joka lasketaan "normaali älykkääksi".
•IQ testi ottaa huomioon henkilön iän, sukupuolen, oikeat ja väärät vastaukset ja aika jonka käytää vastaamiseen.

www.ao-maailmaquiz.com/?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.06.2009 - 12:26

No kyllä ainakin löytyisi ehdokkaita moiseen kilpailuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.06.2009 - 14:07

Jospa näille palkinnon tavoittajille on annettu järkeä vaan lusikalla, niin ei sitä voi kauhalla ammentaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 14:32

Älykkyytesi on varmasti pienempi,kuin kengän kokosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 16:09

Minun ei ainakaan kannata osallistua. Olen juuri sen verran fiksu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 19:44

Ja meitä kun on niin moneen junaan ja osa jää asemalle.
Kumpi lie parempi vaihtoehto ?????????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 23:59

siinäpäs olikin sanansa pitävä ukko huhhuh...