Humanoidi on syntynyt? bambino malato di ittiosi, no alieno?

www.youtube.com/watch?v=OZsw...s&NR=1

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.06.2009 - 08:14

Siinä todellinen Humanoidi,Mitähän myrkkyä on tullut naudittua odotus aikana.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.06.2009 - 09:06

Voi miten surullista lapselle ja perheelle ennenkaikkea. Eipä tarvinnut koko videota katsoa, eka sekunnit riitti. Kiitos vaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.06.2009 - 09:57

Voi kamala. Ensimmäinen ajatus tuli ison kalan päästä. Mitä tuo yläkerran isäntä oikein ajattelee kun antaa pienen ihmisen syntyä suoraan kärsimyksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.06.2009 - 12:24

Joku tautihan tolla oli,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.06.2009 - 14:11

Kyllä tässäkin tapauksessa olisi raskauden keskeytys ollut paikallaan, jos vain tietoa olisi ollut etukäteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 14:33

Tuollaista suunnatonta murhetta sitten retostellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 16:16

Murheellinen video, ja joku kehtaa hyötyä ja lähettää kaiken kansan katsottavaksi. Syitä epämuodostumiin on monia: ympäristön saasteet, säteily, nautitut ravintoaineet ja niiden myrkkypitoisuudet, torjunta-aineet jne. Luetteloa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään. Perintötekijätkin saattavat aiheuttaa vaurioita. Lähisukulaisten kesken syntyvissä lapsissa voi olla piileviä epämuodostumia aiheuttavia perintötekijöitä. Voi lasta, voi perhettä, voi sukulaisia. Mikä pelko levisikään ympäristöön: voisiko tämä tapahtua muillekin ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 15:09

oi oi miten surullista ...ihan tuli murheellinen olo, voi poloista....