onko kukaan teistä facebookissa jos ootte niin pelaatteko farmtownia

Lisätty: 05.06.2009 - 07:29

farmtown on sellanen peli jossa yritetään saada mahdollisimman hieno/hyvä maatila alussa SE ON IHAN HYVÄ mut lopus se menee tylsäks

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.06.2009 - 10:38

Olen,lähinnä pelaan.Nikkiä en kerro,se paljastaisi jo puolet suku-ja etunimestä.Voisitko vähän kertoa tosta farmtowinista,en ole koskaan kuullutkaan?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.06.2009 - 10:40

En ole facebookissa, enkä mene.
Tänne Napsuun eksyin matkoja katsellessani.
Tämä saa luvan riittää.
Pelejä en pelaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 10:42

olen naamakirjas, mutta olen pelannut siellä vain pasianssia kuten täällä napsuskin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 10:46

Olen naamakirjassa ja juuri sallin sovelluksen farmtown. Se onkin sitten eri asia, miten sitä pelataan.. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 11:12

En ole enkä aio olla tulevaisuudessakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.06.2009 - 11:28

Olen naamakirjassa, mutten ole käynyt siellä aikoihin. On mennyt niin sekavaksi touhuksi, että saa minun puolestani jäädä. Toivottavasti poistavat tietoni, kun tarpeeksi kauan olen käyttämättä sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.06.2009 - 13:08

Minä menin tuossa muutama viikko sitten lisäilemään tietoni, enpä pelaa tuota,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 13:20

Olen facebookissa ja pelaan silloin tällöin farm townia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 14:31

joka paikkaan ei kerkiä, tuo on yksi niistä mihin minä en kerkiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 14:55

En meinaannut ruveta siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 17:29

oon ja en pelaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 21:06

olen mutten vielä pelaa tuota peliä..pelailen enemmän bejewelediä ja mafiaelämää ja battle of the bandsia...nii ja holdem pokerii

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.06.2009 - 11:06

Oon feissarissa mutten pelaa sielä oikee mitää, testejä tulee kyl tehtyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 02:57

Olen naamakirjassa, en pelaa tuota peliä.