Maailman nopein perhemitat täyttävä auto laittaa lasiin 483 km/h? Riittääkö nopeus koko perheellesi?

www.hilavitkutin.com/wp-cont...siini2.jpg

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.06.2009 - 07:20

Ei ole hyvä menopeli...pitäis istua ihan tukka putkella.

Kysyjän kommentti

Niin mutta tukka kuivaisi nopeammin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.06.2009 - 05:44

lakeudella vois lasettaa tuolla menopelillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 05:46

Ei, sillä lentäen pääsee vielä paljon nopeammin.
Matkatavaroille on tuossa aika huonot tilat, enkä pidä avoautoista. Tavallinenkin auto suhisee liikaa jos joku avaa kattoluukun.
Lisäksi täällä on kaikilla teillä enintään kahdeksankympin rajoitus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 08:24

Kyllä pitäisi nopeammin päästä.Matka tavaroita ei tarvitse,niistä pelkkää haittaa,matkalla.Riittää semmonen muovi läpysskä,tämä omakokemus .Ei tarvitse huolehtia jonnin joutavista tavaroista.Silti tuo olisi meikäläiselle ehkä liian nopea,en tykkää ajaa ylinopeutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 08:39

Perheautopa hyvinkin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 09:09

tuolla ajaessa pitäis olla turkit päässä ja päällä, mutta en usko siltikään, että menisin kyytiin vaikka kuski oli kyllä aikas luotettavan näköinen , mutta en siltikään...itsesuojelu vaisto estää moiseen astumisen, jos vauhti on yli 120 km tunnis...mootoritiellä nimitäin..no ehkä jos viiskytä ois mittaris voisin harkitta sittenkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 09:48

Egyptissä sillä pääsisi nopeasti aavikolla Hurghadasta Kairoon. Nykypeleillä matka kestää viisi tuntia. Olisivat siellä kuskitkin tyytyväisiä, kun eivät nyt pääse mielestään riittävän nopeasti omilla peleillään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 09:57

Ei ole varaa maksaa niitä ylinopeussakkoja joita tolla keräis ja siks toisekseen näyttää siltä ettei se sovi edes meidän talliin ja mistäköhän sais nastarenkaat sitten talven tullen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.06.2009 - 11:06

Pari vikaa on jonka takia en aio hankkia. Ensimmäinen on ettei perheeni mahdu kerralla kyytiin ja toinen, etten saa kauppareissullani ajaa korkeimmillaan kuin 100 kn/h, joten hukkaan menisi rahat tuossa pelissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.06.2009 - 13:15

Riittää riittää, juuri ja juuri :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 17:36

ihanaa olis ajaa noin lujaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 18:06

Köyhillä on aina kiire.