Mikä on sinun mielihommasi kesällä?Jäätelön syönti,grillaus ,terassi,metsä,rannalla lokoilu,vai ihan joku muu hauska juttu.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.06.2009 - 21:35

Puutarhan hoito ehdottomasti ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.06.2009 - 21:35

veneeseen vanhan mieli, aina kun joutaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 21:42

kesäkeittiössä grillillä kokkailu ja saunominen sekä uiminen niin ja tietty matkailuautolla reissaaminen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.06.2009 - 21:48

Rannalla itsensä grillaaminenhan se mieluisin olomuoto on näin kesäisin. Tänä kesänä jää vähemmälle jos nuo säätiedotteet pitää paikkansa. No pitää keksiä sitten jotain säähän sopivaa tekemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.06.2009 - 22:00

Metsässä kävely, uiminen silloin tällöin harvoin, mansikan syöminen, auringon otto parvekkeella, kylmä vichy, sienien kerääminen kun se aika koittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 22:00

Viljelypalstan hoito,grillaus(ruoka) pihalla,fillarointi shortseissa,aurinkovarjon alla syöminen, lueskelu ja kahvittelu ja kesän vietto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 22:02

Uiminen on kesällä kivaa. En tykkää rannalla itseäni grillailla siis aurinkoa palvoen. Muuten kyllä välillä rannalla ja välillä vedessä.Kyllä terassilla istuminen on myös mukavaa jos on hyvää seura ympärillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.06.2009 - 22:03

Baarin terassilla on ainakin hyvin mukava viettää aurinkoista kesäpäivää, Mökkeily on myös aivan ehanaa kesällä,uiminen, hyvä ruoka jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 22:09

Ulkona yleensä pyrin olemaan mahd.paljon,yleensä lueskelemassa tai kirjoittamassa.Ja jätskiä syön miljardi pakettia päivässa. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 23:06

auringon otto ja mansikoiden/herneiden ja jätskin syönti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 00:59

Omien grilliherkkujen suunnittelu ja toteutus ystävien kesken. Metsissä ratsastelu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 03:51

Veneily, mökkeily, uinti, tennis=on varmasti syntiäkin, sienestys, grillaus, ruuanlaitto......noilla pärjää jo aikapitkälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 08:50

Joutenolo yhdessä perheen ja/tai ystäväien kanssa omalla pihalla tai parvekkeella höystettynä grillauksella ja lasillisella punaviiniä. Yksin ollessani nautin, kun saan ottaa aurinkoa ja lukea kirjaa terassillamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 08:50

Puutarha työt ,joskus grillaaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 10:23

grillaus,uinti ja muita semmosia kesä hommia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 11:08

Kesällä menen mielelläni erilaisiin tapahtumiin kotimaassa eli esim. antiikkitapahtumiin.
Ensi viikonvaihteessa on Tammisaaren antiikkimarkkinat ja jos sää suosii sinne lauantaina (vaikka vaalitapahtumia olisi..). Lauantai on ainoa mahdollinen, sunnuntai menenkin sitten äänestyspaikalle moneksi tunniksi.
Tottakait olen mielelläni vapaa-ajanasunnolla, siellä on aina kivaa puuhaa ja voi maalata rauhassa (ei seiniä).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 17:06

rannalla ystävien kanssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 18:32

Auringossa oleminen ja rakkaan kanssa matkustaminen johonkin ihanaan paikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 00:30

Mökillä on kiva riehua kirveen, rautakangen, lapion ja kottikärryjen kanssa.
Sen päälle saunaan, uimaan ja pari olutta, niin päivä on mennyt rattoisasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 21:11

AURINGON OTTO,GRILLAUS,MATKAILU JA HAUSKAN PITO

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 02:59

Letkee grillailu ja bissen juonti. Hyvässä seurassa vielä parempi. Melkein vois sanoa ettei säällä väliä, hauskaa voi olla silti!