Huomenta heränneille. Eikö teillä mene unirytmi sekaisin tämän valoisuuden kanssa?

Itse valvon kyllä yleensäkin puolilleöin, mutta nyt välillä tuntuu ettei uni meinaa tulla millään. Nuo valoiset kesäyöt. Ja nyt neljän tunnin yöunen jälkeen oikeasti väsyttää.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.06.2009 - 10:50

Herättäjäjuhlat vasta 3.-5.7.2009, Seinäjoella

Kysyjän kommentti

Kiitos. (Katsos kun en kehdannut suoraan kysyä milloin ne on! :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.06.2009 - 08:55

Jep,vaikka sainkin kahdeksan tuntia unta,ihan olo on kun joku olisi pamauttanut kongilla päähän.Pitää mennö ulos haukkaan hiukan happea niin jomotus päässä laskee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 08:58

Eipä oikeastaan,kun makuuhuone täytyy,kumminkin pimentää,etteivät kärpäset häiritse unta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 08:58

kyllä ja tämä kuumuus ihan ekanna, no tämä kuumuus aikas lyhyt ikäistä, kun jo ke luvattu viilenevämpää, mutta kyllä nuppi luulee 4.tä et nyt on aika nousta, vaikka onkin ihan väsynyt....mutta oikein hyvää huomenta sinulle myös...ja muillekkin napsulaisille myöskin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 09:06

Huomenta. Kyllä joskus nukkumisen kanssa on vaikeeta näin valoisan aikaan. Ei vaan kannata ottaa pultteja siitä asiasta. Nukkuu, kun nukuttaa ja valvoo ihastellen kesäöitä...siin se aika kuluu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 09:14

Kyllähän se nukkumaanmeno meinaa illalla mennä aika myöhäiseen, kun ei millään malttaisi painua petiin. Aamulla sitten väsyttää. Valoisuus tai kuumuus ei haittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 09:19

Huomenta.nousin kyllä 6:30 .Menen nukkumaan yleen sä 22:30 ,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 09:25

Illalla on mukavaa valvoa, kun näkee ikkunasta ulos kauniita maisemia ja iltaruskon punertaman taivaan. Eilen menin nukkumaan joskus kahdeltatoista, ja heräsin puoli yhdeksältä, vaikka ei ole mitään erikoisen pimentäviä verhoja makuuhuoneessa. Aurinkokin paistaa suoraan akkunasta sisälle, tiedän aina se asennosta, paljonko kello on. Tämä on vuoden ihaninta aikaa. Oikein tuntee elävänsä. Sireenien ja kielojen tuoksu ja peipposen iloinen liverrys tulee sisälle avoimesta ulko-ovesta. Kesän tuoksut ja äänet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.06.2009 - 09:46

Ei pahemmin haittaa, kun olen ottanut tavakseni mennä aina samaan aikaan nukkumaan. Heräilen kyllä usein, kun linnut aloittavat konserttinsa avoimen ikkunan äärellä niin aikaisin yöllä. Huone on valoisa, kun on niin vaaleat verhot ikkunassa.
Minua haittaa nyt tuo kuumuus enemmänkin. Pitäisiköhän raivata pakastimeen tilaa, ja nukkua siellä. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 10:22

Hyvät huomenet
eipä paljoa voi mennä kun sitä ei muutenkaan kunnolla ole, valoista tai pimeää olen sen tarvittavat 5-6 tuntia 'koomassa' silloin kun siltä alkaa tuntua, ja sitten ei muuta kuin menoksi ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 10:29

No kyllä se vähän unta häiritsee. mutta jos olen tarpeeksi väsynyt niin ei kyllä sillon haitaa unen saantia mikään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 11:14

Musta tuntuu, ettei mulla koskaan mitään rytmiä ole ollutkaan.. Kun ihan riippumatta onko viikonloppu vai ei, saatan nukkua sen 1-4 tuntia yössä. Joskus lomalla saatan nukkua max. 15 tuntia. En tiedä. Kuumuus ei ainakaan häiritse ;) Toivon vain, että se jatkuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 11:41

Kyllähän se valoisuus tahtoo valvottaa,mutta nauttikaamme siintä.
Nukutaan sitten talvella enenpi.
Viimeyönä nukuin kun tosi hyvin. Vanha kun vähän juhlii niin roppa kärsii,ja sitte uni maittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 12:27

oli niin kuuma että heräsin kahdeksan aikaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.06.2009 - 14:10

eipä tuo hirveästi rytmeihini vaikuta. Tänään tuli vähän nukuttua turhan myöhään jopa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 17:34

Tuos viel keväämmällä menin illall 8-9 aikoihin nukkumaan ja nukahdin heti ja työaamuin herätys noin 5.15, vai olikosse 16:), mut nyt huomaan et tekis mieli valvoo pitempäänkin ja oon myös valvonnu muutamina iltoina, kääk, ja sen tuntee sit aamul kun pitäis kumminkin herätä samoihin aikoihin kuin ennenkin:( , uni kyl onneks tulee heti kun pääni tyynyyn paina, helpotus. Eli kaipa tuo valosuus, tai tieoisuus siit, kun ei nyt makkaris niin valosaa kuiteskaan oon, ja oiskohan noin myös et mitä enemmän ihminen saa tääl pohjoses tuot valoo, niin energia lisääntyy, tään meitin käpyrauhasen kautta?? tiiä sitten...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 19:19

Oikeastaan ei minuun vaikuta valoisuus sillä lailla, että en unta saisi. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.06.2009 - 21:06

No kyllä tässä sekuaa kun ei tarvi aamukuudelta skoleen herätä. :D Eli kolmelta nukkumaan ja yheltätoista ylös!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 00:50

Nukun silloin kun väsyttää, oli päivä tai yö.
Varmaan kamalan epäterveellistä, mutta niin vain tulee tehtyä.