Jos ei ole sanojaksi, niin mitä laulua lainaisit kertoaksesi rakkaallesi sen kaiken mitä itse et kykene?

Oisko sittenkin kohdallani sopinut kappale: jäit sateen taa...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.06.2009 - 08:39

käymme yhdessä ain
käymme aina rinnakkain
vaikka esteitä on tiellä kohtalon
......jne..

Kysyjän kommentti

Kiitos. Kauniit sanat ja paljon puhuvat.
PS. Vuonna - 72 tuo laulu laulettiin meille meidän häissämme. Valitettavasti ukkoni oli eri mieltä laulun kertomasta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.06.2009 - 08:01

Olen niin huono laulamaan,niin viisainta selitellä asiat ,murteelisella kielellä joskus englanniksi,toisinaan savokarjalaksi.ei koskaan suomen kielellä.Ainakaan kirja kielellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 09:13

Finlandersin "Oikeesti"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.06.2009 - 09:38

On laulujen sanat niin hakusessa minulla, että pakko olisi itse keksiä värssyt ja riimit, jos jotain pitäisi sanoa. Onneksi säästyn siltä, kun ei tässä rakasta ole, eikä tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 09:39

Evert Taube: Kiirehdi rakkain jos rakkaus kutsuu, päivän ei hetket niin pitkiä lie.Syyslaulu, ihana laulelma siitä, miten vanhana kokee rakkauden kutsun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 09:48

Suhmuran Santra ja / tai Iitin Tiltu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 10:46

Kyllä puhun mieluumin kuin laulan eli puhetaito parempi kuin lauluääni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.06.2009 - 14:11

Varmaankin biisin Oikeesti sanoja lainaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 18:48

ehkä Jos tai joku muu kiva ja nätti biisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.06.2009 - 21:06

beyonce - halo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 01:47

9 hyvää ja 10 kirosanaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 00:46

www.youtube.com/watch?v=lLjW...re=related
Tämä Antin balladi on aika herkkä ja koskettava.