Illalla on ollut kivaa. Seuraavan päivän ohjelmassa olisi kuitenkin sukujuhlat ja olo on kuin viikatemiestä odottavalla?

Suurin osa täysi-ikäisistä on kokenut krapulan voiman. Illalla on ollut kivaa, rahaa on palanut juhannuskokollinen ja nukkumaan on menty jatkojen kautta kahdeksalta aamulla. Seuraavan päivän ohjelmassa olisi kuitenkin sukujuhlat ja olo on kuin viikatemiestä odottavalla. Mikä siis neuvoksi?
www.iltasanomat.fi/hyvaolo/t...id=1688192

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 01.06.2009 - 09:33

Ei se krapula taikaiskusta parane millään konstilla. Makeaa teetä voi juoda vaikka kuinka paljon. Se tasoittaa vähän sitä olotilaa. Kokemus on tämän vastauksen takana.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 01.06.2009 - 02:24

Ei tuohon mikään painettu sana auta vaan kantapään kautta opittu. Siis juo, siis juo...jne. Jos ei järki paljoa päätä pakota, niin toivottavasti joku sukulainen muistaa huomauttaa siellä sukujuhlissa että haiset vanhalle viinalle...En muuten katsonut sitä vihjettäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 08:20

En kärsi rapulasta,viinaa en ole juonut kun viimeksi 1976,siitä rapulasta olen jo selvinnyt.Sitten kävin Americassa,olin siellä 3 kuukautta.Ei ne juoneet viinaa sielläkään vaikka se oli suorastaan ilmaista suomen hintoihin verraten.Siellä juotiin olutta enimmäkseen, myös viiniä juotiin juhlissa.Seuraavana aamuna oli mukava lähteä autolla ajamaan kun ei ollut rapulaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 08:45

siellä oli hyviä ohjeita, mutta vielä lisäisin sinne, että pyydä jotain sukulaista hakemaan sinut, mitä ilmeisimmin, et ole ajokuntuoinen...ja ei sitten muuta kuin hauskaa sukujuhlaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 09:55

En osaa neuvoa nopeaa lääkettä, vaikka tauti ei minullekaan tuntematon ole. Etkä nyt kirjoittanutkaan itsestäsi, joten seuraavaa kertaa silmälläpitäen muista aamu: rajoita juomistasi jo edellisenä iltana. Drinksujen välillä kannatta juoda vettä, ja juomisen voi lopettaa aikaisemmin silloin kun muut vielä kiskovat täyttä häkää. Ennen nukkumaanmenoa jos epäilet aamun ankeutta, kannattaa ottaa pari sokeripalaa suuhun, lisäksi B-vitamiinitabletti on yksi "noitakeino". Ja jos päässä pyörii, ei saa mennä maate, vaan on vaikka istuttava sängyn laidalla, kunnes pyöriminen menee ohi. Se on nimittäin merkki siitä, että kaikki alkoholi ei olekaan vielä imeytynyt, ja on vielä nousuhumalassa. Laskuhumalassa voi sitten mennä nukkumaan. Voi voi, kaikenlaista sitä on tullut koettua hurjina nuoruuden vuosina. Onneksi enää tosi harvoin erehtyy krapulaan saakka juomaan. Nykyisin kun alkaa aina nukuttamaan ennenkuin on edes ehtinyt tulla humalaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 10:37

ei sitä tuollaisia virheitä enää tässä iässä tapahdu ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 11:22

No jos tämmönen erhe tapahtunut,kylmä suihku,kunnon aamiainen ja sitten vaan kansallisteatteri päälle tai työväen näyttämö,mikä tahansa,kunhan esität selvää ja hyvin voivaa!!
Lycka till!Aika parantaa haavat!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.06.2009 - 14:12

Tuttu tunne kun sukujuhliin pitäisi mennä.
Eipä kai tuohon mitään osaa neuvoa, jätä menemättä tai mene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 20:48

Ihmeparannusta ei ole keksitty tähän "tautiin".
Se on vain kärsittävä ja sukujuhliin mentävä, ettei tule sanomista !!
Yritä näytellä pirteää, vaikeetahan se on, mutta kyllä se siitä.
Muistele vaikka kuinka hauskaa oli edellisenä iltana, niin kaiken kivun ja väsymyksen
kestää paremmin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 00:40

www.youtube.com/watch?v=HtsI...re=related
Se on vain kestettävä.