Seppo?

Lisätty: 31.05.2009 - 23:16

Moni suomalainen etunimi joko kirjoitettuna tai lausuttuna muistuttaa jollakin ulkomaan kielellä jotain hassua. Seppo tarkoittaa Arabiaksi miehen sukuelintä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.06.2009 - 21:11

Seppo teki kepposen . . . .

Kysyjän kommentti

Niin ne sepot aina......Kaksi pariskuntaa päätti mennä uimarannalle. Miehet olivat hiekalla ensiksi ja tekivät kepposen. He hautasivat itsensä niin, että sukupuolielimet jäivät näkyviin. Kun naiset saapuivat paikalle toinen nainen sanoi: "Oho! Täällä kasvaa näitä miehen elimiä jopa villeinä!"

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 31.05.2009 - 23:18

Voi Seppo parkaa. Toivottavasti kovinkaan moni ei tiedä siitä! Mutta eikö Sepon kannattaisi tuossa tapauksessa olla edukseen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.05.2009 - 23:21

Taitaa olla parasta olla kertomatta ainakaan arabialaisille nimeään. Saattaa tarkoittaa vaikka mitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 00:29

Tukholmassa veli huuteli siskolleen pipa,pipa (Pirjo). jopa sielläkn katseltiin pitkään. Kai nuo sanat johtanee meilleki vanhoista kulttureista, Arabia+ Raamatun alkukieli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 00:32

Yleensä japanilaiset naisten nimet päättyy O-kirjaimeen ja aho=hullu,pöhkö,pöllö,dorka ym.kivaa...arvatkaas onko ent.ministeri Esko Aho herättänyt hilpeyttä vieraillessaan Japanissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 06:51

Ei kyllä espanjassakaan kannata maasturin nähdessä huudella pajeroo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 08:08

eikä bulkaariassa huudella HUI, HUI, tai sitten ihmetellä mikähän lainen on tuo VANKILA tämä kohdistuu sitten naisen hm.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 09:01

Pitäisikö sanonta muuttaa sukuelin selällään.Sanonta sepposen selällään.Tiedän yhten nimen joka tarkoittaa ilotytö,en laita tähän muuta ettei tule loukatuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 10:33

Tuo Seppo on aika ikävässä tilanteessa arabimaissa. Mutta ainahan voi ottaa jonkun muun nimistään käyttöön. Minäkin teen tietyssä tilanteessa niin. Säilytän yksityisyyteni piilossa, kukaan ei tunne minua sen nimisenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 11:19

Ehkäpä ei kannata kovin kovaan ääneen Seppoa Arabimaissa huudella, ettei käy köpelösti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 18:16

jos ei pidä arabimaissa Seppoa huudella, niin ei oikein korrektia ole Italiassakaan hihkua katso, katso (kirjoittavat sen vähän eri tavalla (cazzo) mutta äänneasu sama )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.06.2009 - 21:09

Onneksi tieto ei ole levinnyt, muuten sepoille kävisi samoin kuin jormille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 02:05

Ketä nyt nykypäivänä etunimeltä huudeltaisiin, koska kaikilla on lempinimet. Sepon lempinimi kääntyy myös muille kielille.
Ääntämisasu vaikuttaa myös. Minun korvaani ei tartu vaikka joku ulkomaalainen ratkuttaisi jotain sukuelimen nimeä, koska korva on tottunut kuulemaan sitä suomalaisten suusta enemmän tarkoituksenomaisesti.