Tietoja Tapkiran köyu :sta ?

Haluaisin tietoja tällaisesta kylästä kun, Tapkiran köyu, Turkki.

Lisätty: 01.06.2009 - 11:06

Tämä on pieni kylä. Ymmärtääkseni lähin suurempi kaupunki on Elbistan. Kylä on itäisessä Turkissa.

Lisätty: 02.06.2009 - 22:17

Anteeks.. Tuli ihan pieni kirjoitusvirhe.. :) mutta en usko, että vaikuttaa mitenkään. Se on Tapkiran köyü..

Avainsanat: turkki tapkiran köyu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.06.2009 - 00:11

Google Earth löysi Elbistanin, mutta ei köyu:ta.
Elbistanissakaan ei näytä olevan kuin muutama talo ja oheinen kuva on sijoitettu kylän keskustaan. Siitä en tiedä, onko se otettu keskustassa. Tuskin sentään. static.panoramio.com/photos/...007151.jpg
Tämän kuvan löysin lähistöltä. Nimi on jotain sinnepäin. www.panoramio.com/photo/16550153
Etsimäsi kylän täytyy olla todella pieni.
Lataa Google Earth jos sinulla ei sitä vielä ole. Sillä löytää usein kaikkea kivaa.
Tässä linkki.
earth.google.com/intl/fi/

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.05.2009 - 22:22

en ole käynyt siellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 23:07

En minäkään enkä monessa muussakaan,mutta sinuna kysyisin vaikka Turkin Valtion Matkailutoimistosta,missä päin moinen kylä on.Monesti niistä saa karttoja ja muuta infoa,jos ei internet opasta.