Jokos oli tarpeeksi lämmintä tänään? Ei kyllä palele..mittarissa varjossa on +29 ja töissäkin kaikki mummelit ja papat ulkoilivat.

Lisätty: 31.05.2009 - 17:02

Mites ne heila-asiat?

Lisätty: 01.06.2009 - 09:04

Joo toi juhannusjono ois ollu tietysti kiva....mutta olihan mullakin tietty tuo elämäntoveri vieressä kuorsaamassa viime yönkin.

Avainsanat: heila helluntai helle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.05.2009 - 21:01

Heilan kanssa tässä on väännetty kiviä ja kantoja koko päivä. Tai semmonen Valmet tuhat jotain sen työn teki, minä vähän osoittelin kädellä, että minne päin. Meillä on täällä sellainen työsiirtolameininki, tuntuu, että ei saisi edes Napsuillakaan, menee aika hukkaan. Hiki on tullut, aurinkoa ei ole otettu, se on tullut mikä on tullakseen. Kuulemma 20 minuutti päivässä riittää D-vitamiinin saamiseksi. Parasta on se, että uimavedet lämpeää. Pintavesi oli jo 22 astetta.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksistanne. Nyt vaan haikeudella muistellaan helluntain hellettä. Toivotaan ettei se kesä ollut silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.05.2009 - 17:39

Heila Helluntaina. Thaimaan matkoja kaupan. Kivasti tarkenee täälläkin ja kiva kesän tuoksu aamuisin. Järvet tyynet ja linnut laulaa. Toivotaan että kesä ei ole näin lyhyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 18:25

Huh,hemmetin kuuma täälläkin.Uimapuvusakin tuli ihan hiki.Toivon että tulis hiukan kylmempää,muuten olen kesän loppuun mennessä paistettu makkara.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 19:30

sopivaa, jatkoakin saa tulla enkä valita

heila-asiat olleet vakiintuneessa mallissaan jo iät ajat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 20:33

heila asiat jees ja en ole laisinkaan mikkää helle ihminen, mutta lehti väitti, että oiskin sit jo keskiviikkon +9 et eipäs kandee valittaa ei.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.05.2009 - 20:35

Kaikki mikä on päälle +20, on minulle hyvä. Ihana helle. Enkä ole hionnut yhtään, vaikka olin koko päivän parvekkeella, ja se on kuuma kuin pätsi. Heiloista en ole nähnyt vilaustakaan, onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 20:53

Hellettä saa tulla,mulle sopii,koska eihän se luita riko.Naapuri tuli saaresta,kertoi olleen +38 ja alkoi kastella nurtseja ja kukkapenkkejä,pakko oli kysyä "kuinkas päin hra makaa ens yönä"kun oli aika mustanpunainen ylävartalostaan.Joku sanois olleen pahasti palanut;kuulemma ei ole pelkoa,tasottuu huomiseen.Tässä itsekin alan olla inkkarin värinen,mutta kasvimaalla ja fillaroidessa pakosti tarttuu.Heilakin oli rauhallisen säyseä,ikä rauhoittaa enimmät riehumiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 21:09

lämmintä on.. ihanaa, ja sama heila ollut jo 30 v.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 21:54

joo ihanaa on

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.05.2009 - 22:18

Jos ei heila hellinyt niin keli sitäkin enemmän. Taisin polttaa jo niskani! Mutta en valita, minä ja psorini rakastamme Arskaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 23:10

tosi lämmintä oli ja ihanaa. mutta taitaa taas kylmetä ilmat. mulla on toi sama heila ollut kohta 30 vuotta. että ei tarvi ilman olla. en polttanut ihoani. en käynyt edes uimassa vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 23:14

Heilaa ei ole ei,mutta hellettä piisasi täällä Oulussakin tosi mukavasti :)Niin oli kuuma päivä,ettei moppekaan jaksanut lenkkeillä vaan tarpeiden teon jälkeen kävi oitis levolle tienposkeen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.06.2009 - 01:07

Kyllä oli juu lämmintä, rannalla jaksanut kahta tuntia kauempaa ollakkaan, tuli aivan liian kuuma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 01:44

Kyllä nyt tarkenee. Kiire ei ole tämännäköinen.....Kellä ei heilaa helluntaina, niin sillä jono juhannuksena.